Gjorde slut, men varför??!
Hej!
Detta blir min andra tråd här på familjeliv och tillbaka för lite nya tuffa råd.
Träffade en helt fantastik kvinna för ca 6 månader sedan och vi har haft det riktigt bra tillsammans. Gillar samma humor, trivs i varandras sällskap och passionen finns verkligen. Jag har tidigare varit i äktenskap (5,5 år sedan det tog slut) där jag inte kunnat uttrycka mina känslor och fått gehör för dem vilket tyvärr har påverkat mig i relationen med den nya. Då jag blev djupt sårad av mitt ex så har mitt känsloliv i princip stängt ner och 6 mån in i den nya relationen så fick jag för mig att jag inte hade blivit kär ännu. Av den anledningen valde jag att göra slut. Vaknade dagen efter med den värsta av panikkänslor över vad jag hade gjort och alla känslor över vad jag faktiskt känner för henne kom samtidigt. Det fanns alltså ingen tid att "glömma allt dåligt och bara komma ihåg det bra".
Jag skämdes naturligtvis, men fick rådet att låta henne vara ifred innan jag kontaktade henne igen. Det gick en vecka, sen klarade jag inte vänta längre. Jag ville berätta vad jag faktiskt kände för henne. Vi träffades samma kväll och jag tömde mitt hjärta och bad om förlåtelse för hur jag sårat henne. Hon tackade för att jag hörde av mig och berättade men att det kommer ta tid att smälta. Vi avslutade promenaden med en lång hård kram (på hennes initiativ) Jag sa: "Du vet var jag finns om du vill höra av dig igen" varpå hon svarade: "Du med"
Dagen efter skickade jag ett mess: "Hoppas du får en fin dag. Ville bara säga att jag tänker på dig. Kram"
Fick ett hjärta på det meddelandet.
Detta var för 6 dagar sedan. Jag kämpar med att inte ligga på.
Vad tror ni, har vi en chans?