• Anonym (Knasigt)

Hittade fördröjnings sprej i killens garderob

Ja alltså, jag städade våra garderober idag, och hittade en liten sprejflaska jag aldrig sett förut, det stod: Dragon Delay spray. 

jag har aldrig hört talas om det och var tvungen att googla, tydligen någonting män sprejar på kuken för att inte få utlösning så snabbt? Och det verkar vara någonting som han vill hålla hemligt då den låg under en jävla massa kläder. Vad kan det innebära? Jag har aldrig upplevt att han har kommit för snabbt och tycker inte det har varit något problem.. vet inte hur länge han har haft den 

Vet inte hur jag ska känna nu riktigt, är det något jag bör ta upp med honom? Tycker det känns olustigt att han ens gömmer något för mig   

• Svar på tråden Hittade fördröjnings sprej i killens garderob
  • Anonym (Y)

Varför skulle han ta upp med dig att han har problem med snabb utlösning om han har hittat en lösning på problemet?

• Anonym (Knasigt)
    Anonym (Y) skrev 2025-03-11 12:05:31 följande:

Varför skulle han ta upp med dig att han har problem med snabb utlösning om han har hittat en lösning på problemet?

Mja sant, det har du väl rätt i. Men Vi har alltid varit extremt öppna i våran relation, för något år sen vill jag minnas att han sa någon gång att han tycker att han kommer för snabbt, som du säger, han tog väl tag i det han tyckte var ett problem.

första tanken jag fick var ifall det är något med mig som är problemet men det är väl bara självkänslan som talar haha  

• Anonym (E)
    Anonym (Knasigt) skrev 2025-03-11 12:10:13 följande:

Mja sant, det har du väl rätt i. Men Vi har alltid varit extremt öppna i våran relation, för något år sen vill jag minnas att han sa någon gång att han tycker att han kommer för snabbt, som du säger, han tog väl tag i det han tyckte var ett problem.

första tanken jag fick var ifall det är något med mig som är problemet men det är väl bara självkänslan som talar haha  

Va, det är väl snarare en komplimang att komma för fort?
  • Anonym (Knasigt)
    Anonym (E) skrev 2025-03-11 12:12:09 följande:
    Va, det är väl snarare en komplimang att komma för fort?
    Haha 
    ja okej, jag har väl övertänkt hela situationen. blev lite dumt. 
  • Anonym (K)
    Anonym (Knasigt) skrev 2025-03-11 12:10:13 följande:

Inte konstigt att killar får prestationsångest.
  • Anonym (Knasigt)
    Anonym (K) skrev 2025-03-11 12:16:39 följande:
    Inte konstigt att killar får prestationsångest.
    Hm vad menar du nu?
  • Anonym (K)
    Anonym (Knasigt) skrev 2025-03-11 12:19:32 följande:
    Hm vad menar du nu?
    Du gör en stor affär av något som inte är ett problem. 
  • Anonym (kan förstå dig)

Kan förstå din första reaktion, TS. I en öppenhjärtig relation delar man sånt med varandra och löser problem tillsammans, även sex. Iaf när man lärt känna varandra närmare.  Därför tycker inte jag första kommentaren är facit. 

Men med detta sagt tycker jag du ska lämna detta och gå vidare. Det var ju rätt oförargligt egentligen. Låtsas som ingenting. Han har ju sprejen för att han vill göra det bättre för tjejen, dig. Han kanske inte ens använder den längre.

• Anonym (kan förstå dig)
    Anonym (K) skrev 2025-03-11 12:22:41 följande:
    tycker inte TS gör en stor affär av detta. Tvärtom frågar hon ju här först för att reka om detta är nåt att ta upp. 
  • Anonym (Knasigt)
    Anonym (K) skrev 2025-03-11 12:22:41 följande:

Jaha, ja han påverkas ju inte av den här tråden? 

Jag startade tråden enbart för att få lite åsikter om vad det kunde innebära varför han gömde en sån sprej för mig. vilket jag också fick. Jag kan ha övertänkt situationen och nu en stund senare förstår jag att han såklart får köpa det han vill till sig själv för att må bra Och jag ska inte ta upp detta med honom.
    jag har även alltid sagt till honom att det inte gör något att han kommer för snabbt då vi brukar kunna köra igång igen några minuter senare.

Jag tycker inte jag ger honom någon ångest över huvud taget. 

• Anonym (Knasigt)
    Anonym (kan förstå dig) skrev 2025-03-11 12:23:44 följande:

Kan förstå din första reaktion, TS. I en öppenhjärtig relation delar man sånt med varandra och löser problem tillsammans, även sex. Iaf när man lärt känna varandra närmare.  Därför tycker inte jag första kommentaren är facit. 

Men med detta sagt tycker jag du ska lämna detta och gå vidare. Det var ju rätt oförargligt egentligen. Låtsas som ingenting. Han har ju sprejen för att han vill göra det bättre för tjejen, dig. Han kanske inte ens använder den längre.

Men precis! Ja, helt logiskt det du skriver! lämnade tillbaka sprejen under hans kläder och ska låtsats som ingenting :)
  • Egon den stora

Att ta upp en sån grej är ju som att be om problem.  Om allt är bra så är det väl bara att fortsätta så? 

• Anonym (Knasigt)
    Egon den stora skrev 2025-03-11 12:38:06 följande:

Att ta upp en sån grej är ju som att be om problem.  Om allt är bra så är det väl bara att fortsätta så? 

Yes! Har kommit till fram till den slutsatsen. Som jag också skrivit i tidigare inlägg!Skål
  • Anonym (Boosta)

Tycker att du fått riktigt bra svar ovan och resonerar klokt TS. 

Du kan ju passa på att boosta hans självförtroende lite om du upplever att han har komplex för snabb utlösning. Bekräfta att han gör rätt saker när det känns skönt för dig. 

Min kille kan oftast hålla på ett bra tag även om jag vet att han anstränger sig och tar korta pauser för att inte komma för snabbt. Oftast kan vi ha penetrerande sex i 20-30 minuter innan han kommer. Men ibland blir han extremt ivrig och kommer inom loppet av någon minut eller två. Han bad alltid om ursäkt i början och skämdes, men jag boostade honom så gott jag kunde utan att ljuga för honom. 

-Det känns bra att du blir så exalterad av att vara i mig!
    -Du kan ju få mig att komma på mindre än en minut, känns skönt att ge dig det ibland också!
    -Varmrätten klar ... dags för dessert? (fortsätter leka oralt och med fingar på varandra dvs)
    -Jag tycker om när du använder mig för din njutning och tar det du vill ha!

• Anonym (Knasigt)
    Anonym (Boosta) skrev 2025-03-11 12:52:06 följande:

Tycker att du fått riktigt bra svar ovan och resonerar klokt TS. 

Du kan ju passa på att boosta hans självförtroende lite om du upplever att han har komplex för snabb utlösning. Bekräfta att han gör rätt saker när det känns skönt för dig. 

Min kille kan oftast hålla på ett bra tag även om jag vet att han anstränger sig och tar korta pauser för att inte komma för snabbt. Oftast kan vi ha penetrerande sex i 20-30 minuter innan han kommer. Men ibland blir han extremt ivrig och kommer inom loppet av någon minut eller två. Han bad alltid om ursäkt i början och skämdes, men jag boostade honom så gott jag kunde utan att ljuga för honom. 

-Det känns bra att du blir så exalterad av att vara i mig!
    -Du kan ju få mig att komma på mindre än en minut, känns skönt att ge dig det ibland också!
    -Varmrätten klar ... dags för dessert? (fortsätter leka oralt och med fingar på varandra dvs)
    -Jag tycker om när du använder mig för din njutning och tar det du vill ha!

Känner igen det där med att han skämts lite, då har jag verkligen varit noga med att säga att det gör absolut ingenting. Vill verkligen inte att han ska känna skam för det! 

ett superbra råd. Tack!

• Anonym (Hin Håle)

Du har aldrig upptäckt att han har problem med att komma fort? 
    Nä....det är väl inte så konstigt? 

I övrigt, rätt val. Lägg ner negativa tankar kopplat till detta.

Svar på tråden Hittade fördröjnings sprej i killens garderob