• Agek

Ont i överarmarna

Har sedan några veckor ont i båda överarmar, mest höger. Jag gissar på att det är arbetsrelaterat då jag jobbar framför dator hela dagarna. Men har även tankar på annat, till exempel muskelreumatism. Någon som har en aning om ifall något kan ge smärta i överarmar? Jag vet att det inte är någon här som kan sätta någon diagnos, ville bara höra om någon har erfarenhet ☺️

• Svar på tråden Ont i överarmarna
  • Anonym (Ursäkta...men)

Ursäkta men...jag vet inte hur jag skall uttrycka det här. Har du en man och tillfredställer honom med handen? Det kan ge smärta i armen, både över och under, eller handleden beroende på teknik.

• Sonora
    Agek skrev 2025-03-12 06:36:14 följande:
    Ont i överarmarna

Har sedan några veckor ont i båda överarmar, mest höger. Jag gissar på att det är arbetsrelaterat då jag jobbar framför dator hela dagarna. Men har även tankar på annat, till exempel muskelreumatism. Någon som har en aning om ifall något kan ge smärta i överarmar? Jag vet att det inte är någon här som kan sätta någon diagnos, ville bara höra om någon har erfarenhet ☺️

Det känns igen. Arbetar med datorn och flyttar muspekaren hela tiden . Botar stelheten och  i axel och armleder med att stretcha på armarna och nacken varannan timme.
    Så långt allt väl.
Svar på tråden Ont i överarmarna