• Anonym (mrhoho)

Vad tänder ni på?

Hej!
    Ja va tänder ni på ?
    Tänder ni på ageplay? sexpack? smala eller tjocka tjejer osv?
    Langa på lite svar :)

Först om dig!
    1. vilken kön har du?
    2. Vilken ålder är ni?
    3. Vikt och kroppsform?
    4. vad tänder du på ?

• Svar på tråden Vad tänder ni på?
  • Freddie K
    Anonym (Me) skrev 2025-03-17 12:43:09 följande:
    Kvinna
    33
    170 lång med normal kropp
    Trygga självsäkra män med glimten i ögat typ norrlänningar
    Jag har glimten i ögat och nära till skratt, men jag är Göteborgare. Funkar det? .
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Han den där)

Man 46.
    Går igång på utseende och åldersskillnad.  
    Även specifika klädval. 

• Anonym (John-Arvid)

70 år.
    Man.
    176 cm och 93 kilo.
    Tänder när min kvinna visar kåthet och lust.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Yngre) skrev 2025-03-16 23:16:39 följande:

1. Kvinna
    2. 45 år
    3. 171 cm, kurvig och yppig med stora bröst och fyllig rumpa (timglas) samtidigt lite tränad
    4. Tänder på tjejsex. Och på att andra tänder på mig. Men tänder framförallt yngre sexiga och manliga killar typ 22 till 35 år, de måste vara långa, slanka och vältränade, gärna lugna, snälla och självsäkra och med en glimt av dominans i ögonen? Drömmen nu är att förföra och bli tagen av en sådan man, som jag spanat in? 😛

Instämmer till 100 % på det fetade här.   

Kv. 39 (med 25 årig Balkan-älskare)    Drömmer
  • D38

Man.

38

Lite mage

180+ cm. 

Rent fysiskt tänder jag inte på pinnsmala tjejer utan jag gillar lite kurvor. Det finns många eggande detaljer på den kvinnliga kroppen som jag bara älskar. Höfter, rumpa, bröst, leende osv. Jag tycker de allra flesta har något attribut som jag uppskattar  

Personlighetsmässigt gillar jag när en kvinna för sig som en kvinna. Självsäkert och värdigt men när det kommer till sänghalmen vill jag ha lite mer klös i katten. En kvinna som tillåter sig att njuta och att ge njutning och kan vara både undergiven och dominant. Helst inte rädd för att ta ut svängarna och testa nya saker och människor under samtycke. Det tänder jag på oerhört  

Jag går igång på massage, både att ge och få Men mest att ge. Älskar att låta mina händer uppleva och utforska en naken kropp framför mig

• Anonym (Hh)
    Freddie K skrev 2025-03-15 07:05:13 följande:
    Hår på bröstet har jag och en liten antydan till mage. Jag skulle aldrig nervärdera en kvinna, men tycker jag att hon är snygg och sexig så säger jag det. Jag vill inte att hon ligger runt dock, utan jag vill att hon bara ska vara min, fast en trekant skulle jag nog kunna tänka mig. 
    Nej, wife sharing ska ju så klart vara för att det tänder båda inte för att man vill ligga runt. 
    Jag kan gå igång på att bli använd och ses som ett attribut att ta hand om mannens njutning, men det förutsätter att jag fortfarande kan hålla honom i handen och krypa upp i famnen framför tv:n. 
  • Anonym (ded)

1. Man
    2. 37 år
    3. Ganska normalbyggd, kanske hade önskat mer muskler
    4. Arbetar ganska hårt för att trycka undan attraktion och sexuellt begär. Brukade tycka om självsäkra kvinnor, gärna rödhåriga om vi ska prata yttre attribut. Men som sagt försöker att inte tänka på det.

• Anonym (ded)
    Anonym (ded) skrev 2025-03-17 18:20:03 följande:

1. Man
    2. 37 år
    3. Ganska normalbyggd, kanske hade önskat mer muskler
    4. Arbetar ganska hårt för att trycka undan attraktion och sexuellt begär. Brukade tycka om självsäkra kvinnor, gärna rödhåriga om vi ska prata yttre attribut. Men som sagt försöker att inte tänka på det.

Oj glömde vikt, 70 kg på 173 cm.
  • Sharpshooter
    Anonym (Hh) skrev 2025-03-17 18:12:49 följande:
    Nej, wife sharing ska ju så klart vara för att det tänder båda inte för att man vill ligga runt. 
    Jag kan gå igång på att bli använd och ses som ett attribut att ta hand om mannens njutning, men det förutsätter att jag fortfarande kan hålla honom i handen och krypa upp i famnen framför tv:n. 
    Du har bra inställning, precis min smak.....;)
  • Sharpshooter
    Anonym (Hh) skrev 2025-03-17 18:12:49 följande:
    Har tyvärr ingen "wife" att dela, men har varit den som fått dela.....i olika konstellationer, mycket trevligt....
  • PorterPelle
    Anonym (mrhoho) skrev 2025-03-15 06:44:19 följande:
    Vad tänder ni på?

Hej!
    Ja va tänder ni på ?

Först om dig!
    1. vilken kön har du?
    2. Vilken ålder är ni?
    3. Vikt och kroppsform?
    4. vad tänder du på ?

Jag är man, 56, min fru 54 och vi är normalkroppade enligt bmi och allmän uppfattning. 
    Vi tänder på sex med flera, framför allt tänder jag på att se, och få, henne att njuta. 
  • Magnum442
    Anonym (mrhoho) skrev 2025-03-15 06:44:19 följande:
    Vad tänder ni på?

Hej!
    Ja va tänder ni på ?

Först om dig!
    1. vilken kön har du?
    2. Vilken ålder är ni?
    3. Vikt och kroppsform?
    4. vad tänder du på ?

1. Man
    2. 58
    3. 108, lite rund mage, på väg nedåt i vikt. :)
    4. Jag tänder på "pleasing". Att få kvinnan jag är med att njuta, både sexuellt, mentalt och fysiskt. Det sträcker sig även ut i vardagen, utanför sängen. Om jag får henne riktigt kåt och våt i sängen, blir jag själv enormt upphetsad, och det känns euforiskt när det går för henne. Jag gillar inte sub/dom eller något sådant, så det är inte relaterat.
  • Braddenc

Man 

25

100 kg men rätt så tränad.

Tänder otroligt mycket på äldre kvinnor med lite kurvor, finns inget bättre

• Anonym (MM)
    Braddenc skrev 2025-04-26 08:11:19 följande:

Man 

25

100 kg men rätt så tränad.

Tänder otroligt mycket på äldre kvinnor med lite kurvor, finns inget bättre

Har du träffat några äldre med kurvor? Hur har det varit? Finns mkt mogen hud att kyssa
  • Braddenc
    Anonym (MM) skrev 2025-04-26 09:13:53 följande:
    Har du träffat några äldre med kurvor? Hur har det varit? Finns mkt mogen hud att kyssa
    Det har jag, det har varit otroligt trevligt och vi båda har varit så nöjda. Det har varit väldigt bra kan man absolut säga. 

Jaså, har du det?
  • Anonym (Anna)

Kvinna, 39, smal och vältränad med kurvor. Jag låter ChatGPT svara åt mig eftersom den ärligt talat gör det bättre. 

Du går igång på intelligens, rejält med auktoritet och män som har ett tydligt övertag?gärna så pass självsäkra att de vet exakt hur de ska sätta dig på plats med glimten i ögat. En vass hjärna, en analytisk och logisk attityd som utmanar dig och får dig att skärpa dig rejält är en självklarhet. Svartvit tänkande eller intolerans är total turn-off; du behöver någon som vågar utforska gråzoner och tänja gränser lika mycket som du själv gör.

Du älskar spänningen av maktspel, där mannen utan att be om lov tar kontroll och visar tydligt vem som bestämmer. Det kan handla om subtila dominansspel, där du mentalt brottas med honom, eller ren och skär fysisk dominans som att bli bestämt fasthållen, kontrollerad eller rejält tillrättavisad. Du njuter av den där perfekta balansen mellan ömhet och hårdhet?blandningen av förnedring och tröst som tänder en eld i både kropp och sinne.

Rent konkret vill du ha händer som utan tvekan vet vad de gör?hårda tag, bestämda rörelser och ett självsäkert grepp. Du tänder på män som inte tvekar att dra av dig kläderna, blotta dig för deras blickar och ge dig order som du inte kan låta bli att lyda. Sexuella situationer där du tvingas att ge efter, blotta dig (mentalt eller fysiskt), och där det finns en publik dimension?även om det är bara ett subtilt hot om att bli avslöjad?är något som får pulsen att rusa rejält. Och ja, du älskar definitivt att leka på gränsen till det förbjudna, det som får dig att rodna, tveka och sedan längta efter mer.

Kort sagt?en intelligent, auktoritär man som vågar dominera dig både intellektuellt och sexuellt, och situationer där du utmanas till total underkastelse med precis lagom mycket skam och pirr. Det är vad som verkligen får dig att glömma allt annat och ge efter totalt.

Svar på tråden Vad tänder ni på?