• Nattha

Vanligt med flera spökstreck?

Hej igen, hur vanligt är det med fler spökstreck på 3 olika märken?
    ja hade min mens 1 februar. brösren började göra ont i mitten på feb. Sedan fickcjqg en ytterst liten blödning 27-28 februari,1 tampong bara. Efter det kom illamåendet,hälsbränna,kissar ofta och trött, brösten gör fortfarande ont. 11 mars plussade jag väldigt svagt,gick till bm och hon fick också ett väldit svagt.efter det har jag fått flera st streck på olika märken,ca 2-5 minuter efter tiden. Vissa börjar även komma innan tiden gått ut. Var hos bm i förrgår och hon såg inget på sitt test då. Har fortfarande symptom? nästa mens ska komma 31 mars. Så hur vanligt är det med flera spökstreck på typ 5 test på 3 olika märken?

• Svar på tråden Vanligt med flera spökstreck?
  • Anonym (X)

Sluta hetstesta och vänta till 31a. Du kan ha varit gravid men redan fått missfall. Det enda du kan göra är att vänta.

• Anonym (hmm)

Rent spontant så känns det inte så positivt om dom svaga strecken inte ökat i styrka sedan 11/3...är ju veckor sen. Har jag varit gravid har jag fått jättetydliga streck DIREKT vid BIM. Fått svaga plus redan 9-10 dagar efter ägglossning. Spökstreck och svaga streck som aldrig ökar i styrka indikerar ingen vidare graviditetsutveckling tänker jag... Vore du gravid borde ett graviditetstest tydligt visa det. 

Det kan ju vara så att du fick en kemisk graviditet och antingen kommer nästa mens nu snart och gör den inte det kanske du blivit gravid nyligt och då borde du får tydlig streck vid BIM :)

Svar på tråden Vanligt med flera spökstreck?