Vatten som sipprar eller flytningar?
Hej, är i vecka 36+4 och har sedan två veckor sedan fått lite rosa på pappret när jag gått på toa men inte hela tiden utan fått det då och då. Imorse när jag gick på toa kände jag hur det rann när jag ställde mig upp och när jag torkade mig blev det väldigt ljusrosa samt lite brun nyans också men bara som en vattnig flytning och inget slem som kom (förlåt för så specifika detaljer). Jag gick och la mig igen och sen när jag ställde mig upp så blev det som att det rann igen men inte jätte mycket. Har väldigt tjocka flytningar nu men luktar inte skumt och har inga tecken på svamp. Blir så osäker på vad det kan vara eftersom det inte blir jätte blött och det händer inte hela tiden. Har haft molvärk i två veckor nu och känns som jag får tecken på att det är på g men de försvinner efter ett tag. Blir så förvirrad och vet inte om det är så att jag ska ringa till förlossningen så dem kan se om det kan vara fostervatten som sipprar ut lite eller om det är jag som bara övertänker. Hade ni ringt eller övertänker jag? Vill också tillägga att det inte rent blod som kommer utan ljusrosa och det kommer inte hela tiden utan då och då.