• Anonym (Kk)

Hur säger jag till? Borde jag ens säga något?

Såå, ja, läget är som så att jag har en granne som jag börjat tända mer och mer på, speciellt varje gång jag ser henne på gymmet. Vi brukar inte prata mer än ett sporadiskt "Hej!" när vi möts i trapphuset eller på gymmet så det gör det än mer svårt att berätta för henne om hur det känns.

Vanligtvis har jag inga större problem med att dra igång charmen och flörta med någon jag finner intressant men jag vill inte skapa en obekväm situation oss emellan om hon nu inte var lika intresserad. 

Så, till min fråga.. Hur berättar jag för henne att jag vill ligga med huvudet mellan hennes ben och slicka henne tills hon kväver mig med sina otroligt tilltalande lår? Borde jag lära känna henne mer för att se om lusten försvinner om jag lärt känna henne bättre? Jag vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga 🤔

• Svar på tråden Hur säger jag till? Borde jag ens säga något?
  • OlleSQ

Jag skulle avstå, hon hade varit mer inbjudande om hon sett dig som en potentiell partner av något slag.

Kan säga att jag pratar betydligt mer med mina grannar utan att ha några baktankar och det alltifrån den 22årig festtjejen till den 85årige gubben med rulator.

• zzzzaragon

Min spontana tanke är att du kanske ska börja med att bryta lite is. Hitta en anledning att småprata lite mer någon gång. Börja med något gemensamt, som att bara kommentera att det är härligt med våren, hur störigt det är att sopbilen är sen igen, eller gnäll på att ni redan ska byta portkod igen, eller något sånt. När du väl har fått stopp på henne kan du passa på att fråga vad hon jobbar med/pluggar, osv.

Tänk på att alla relationer inte börjar med att båda spanat in varandra i hemlighet, utan den ena kan vara intresserad först och sen växer intresset fram från den andra efterhand som man lär känna varandra. Allt hänger inte på första kontakten. Så försök att lära känna henne, var trevlig och schysst utan att vara påstridig. Se vart det leder - Det kan ju också vara så att ditt intresse falnar när du märker hur hon egentligen är. Det viktiga i längden är hur det känns för er när ni lärt känna varandra, inte hur mycket ni tände på varandra när ni bara såg varandra på håll. 

Svar på tråden Hur säger jag till? Borde jag ens säga något?