Lätt värk i ländryggen sedan ÄL?
Hej! Förstår här att ni inte kan svara på om jag blivit gravid, för det är totalt omöjligt att avgöra så länge jag ej gjort test.
Men kan iallafall inte låta bli att spekulera och be om liknande erfarenheter och det tycker jag man kan få göra fritt.
Jag hade alltså en väldigt kraftig ÄL som varade någon gång under tors-lör förra veckan. Jag skriver just att den var kraftig för att jag inte brukar känna den så pass starkt som jag gjorde. Hade en massa äggvite-flygningar som varade till och från under dessa 3 dagar som för mig stack ut. Kändes som jag typ kissade på mig emellanåt fast det var bara ÄL-flytningar. Hade även lite små dova stick / ilningar i tjej magen på höger sida. Och en förhöjd kroppstemperatur med 1 grad. Ja jag var i min ÄL under dessa dagar helt enkelt.
Hade oskyddat sex på torsdagen och ganska mycket sex just den dagen.
Men sedan dess har jag känt av en lätt molande smärta / tyngdkänsla i nedre del av rygg som ibland ter sig ner mot rumpan. Ska tillägga att jag kan känna den lätta värken innan mens också men isåfall kommer den känslan då ca 4-5 dagar innan BIM. Och det som skiljer dessa känsor i svanken, inte bara tidsmässigt men också själva känslan hur länge det håller i sig i stöten.
Nu har jag haft en ihållande men dov smärta i ryggen sedan dessa ÄL -dagar medans jag annars innan BIM bara brukar känna korta sekvenser av molet lite till och från under dagarna. Nu sitter molet där nästan hela tiden men det är absolut hanterbart.
Det jag vill komma till är att jag undrar om det är fler här inne på forumet som haft tyngdkänsla / molande värk i svanken redan från ÄL dagen till BIM och faktiskt plussat?! Känner min kropp bäst iallafall och brukar inte känna i ryggen såhär pass tidigt i cykeln. Att jag inte har ÄL nu vet jag för ÄL- flygningarna har försvunnit och kroppstemperaturen är till det normala.