• Anonym (M)

Kramp vid sex

Är det vanligt? Va beror De på? Min man har fått avbryta sexet ibland, han påstår sig få ont i magen(muskelkramp) aldrig varit med om det tidigare?.

• Svar på tråden Kramp vid sex
  • Anonym (Håll)

Min man har någon gång fått avbryta då han fått håll (kramp i sidan av magen). Men då har vi hållit på en lång stund innan detta inträffar. Och brukar räcka med att han lägger sig ner och jag är överst. 

Jag har fått be om en paus ett par tillfällen när jag fått mjölksyra i benen eller haft för många orgasmer så att hela jag krampar/skakar. 

Är han väldigt otränad?

• Anonym (M)
    Anonym (Håll) skrev 2025-04-01 13:57:47 följande:

Min man har någon gång fått avbryta då han fått håll (kramp i sidan av magen). Men då har vi hållit på en lång stund innan detta inträffar. Och brukar räcka med att han lägger sig ner och jag är överst. 

Jag har fått be om en paus ett par tillfällen när jag fått mjölksyra i benen eller haft för många orgasmer så att hela jag krampar/skakar. 

Är han väldigt otränad?

Men han avbröt sexakten.. ville inte ens fortsätta? och han kom inte. Känns mer som en ursäkt ? eller typ att han pumpat på 20-30 min utan att komma o ger upp ? då han känner att de ändå inte kommer gå
Svar på tråden Kramp vid sex