Anonym (Helene) skrev 2025-04-02 23:41:52 följande:
Ja, kan vara så faktiskt. När jag läst mer här så låter det rimligt. Trodde först det var en vanlig man (bryr mig inte om svensk eller inte), men som ville ha barn och därmed ha en kvinna som vill samma. Det är ju inte konstigt. Men om det stämmer att han dricker varje dag och blandar med tabletter, ej jobbar, deprimerad, inga framtidsutsikter osv så är det väldigt konstigt och udda hur barn kan vara hans prio. Han har en agenda.
Han hänger nog kvar trots ts ålder och oönskan till barn för att han inte har mycket till val. Hade han haft det så hade han lämnat ts och letat vidare efter rätt kvinna. Men det har han nog inte tid till. Inte kapabel. Har inga val. Därför hänger han kvar och pressar ts på barn. Han vill bara ha barn, fort nu.
Han säger att han vl att vi skaffar barn fort på grund av min höga ålder. Innan det är för sent.
Ananrs måste han försöka hitta en annan tje, y tre men han säger att det blir nog svårt för honom. Att alla tjejer har höga krav. Men han äger ett litet hus med stor mark i Stockholm och kämpar på.