• Anonym (TS)

Rakapparat med utfällbar trimmer

Söker present till min man. Han har en rakapparat som han använder dagligen. Han har haft den i många år (10+) och jag tycker det är dags för en ny. Den har en utfällbar trimmer på baksidan som han också använder dagligen för att raka under hakan osv. Har sökt som en galning och hittar ingenting. Han vill gärna ha den funktionen och inte behöva hålla på och byta ut huvudet på den för att få de olika funktionerna. Ska vara en sådan som har tre runda huvuden som rakar.
    Har ni några tips?

• Svar på tråden Rakapparat med utfällbar trimmer
  • Anonym (Hej)

Jag funderar på att köpa den när jag får pengar. Den har utfällbar trimmer. Min rakapparat saknar det, samt att den är drygt tio år gammal.

• Anonym (TS)
    Anonym (Hej) skrev 2025-04-08 01:06:45 följande:

Den här kanske: www.amazon.se/Philips-Electric-Shaver-3000x-SkinProtect-teknik/dp/B0CHMN5BJS/ref=mp_s_a_1_8

Sån jag tänker. Jag har dock något högre budget. Åtminstone ett par tusen. Den han har nu är väldigt god kvalite och köpt för flera tusen för över 10 år sedan.
    Känns inte som att man vill köpa något väldigt billigt med sämre kvalité åt honom... 
  • EnAnonumius
    Anonym (TS) skrev 2025-04-08 07:42:44 följande:
    Sån jag tänker. Jag har dock något högre budget. Åtminstone ett par tusen. Den han har nu är väldigt god kvalite och köpt för flera tusen för över 10 år sedan.
    Känns inte som att man vill köpa något väldigt billigt med sämre kvalité åt honom... 
    Duger denna?
    Den kostar "bara" 3999kr...
    Den har även en utfällbar minitrimmer.

https://www.elgiganten.se/product/personvard-halsa-skonhet/harborttagning/rakapparat/philips-serie-9000-rakapparat-s997655/639958?utm_source=philips&utm_medium=channelsight&utm_campaign=button&utm_content=79370123-0939-499a-8068-3a76fc0712de
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    I fall länken skulle mot all förmodan vara bruten så heter rakapparaten

Philips Philips Series 9000 S9976/55
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Rakapparat med utfällbar trimmer