-
-
Svar på tråden Hetsätning och svält
-
Jag har inget råd att ge dig, annat än att säga att du är inte ensam. Jag hetsäter också och sen mår jag dåligt över att jag är mätt och kräks upp allt. Förutom att det är dåligt för hälsan är det också dåligt för plånboken, jag köper tex alltid två pizzor. Äter den ena, kräks upp den och så fyller jag på med den andra som ja, åker samma väg den med.
Pendlar också i vikt och nu är jag inne i en period då jag inte har någon aptit alls och alltså äter för lite. Behöver också hitta en balans.
Vill säga stort lycka till till dig, hoppas att du hittar en lösning på ditt problem! -
Så hemskt att det ska behöva vara såhär. Vad fint av dig att dela med dig, börjar också gå in i en period av lite ätande. Lycka till till dig också. Jag fick faktiskt ett tips om Eatit, men vågar inte testa då jag är gravid just nu och inte vill vara för triggad under graviditeten. Men nog ska vi greja dethär..💔Anonym (Hh) skrev 2025-04-09 21:20:38 följande:
Jag har inget råd att ge dig, annat än att säga att du är inte ensam. Jag hetsäter också och sen mår jag dåligt över att jag är mätt och kräks upp allt. Förutom att det är dåligt för hälsan är det också dåligt för plånboken, jag köper tex alltid två pizzor. Äter den ena, kräks upp den och så fyller jag på med den andra som ja, åker samma väg den med.
Pendlar också i vikt och nu är jag inne i en period då jag inte har någon aptit alls och alltså äter för lite. Behöver också hitta en balans.
Vill säga stort lycka till till dig, hoppas att du hittar en lösning på ditt problem!