• Anonym (TS)

Två jobbiga saker till avklarat

(Följer upp en tidigare tråd)

1.  Remiss Akademiska
    2.  Ring Second Hand 

Har fruktat en ev. remiss till Akadamiska i 12 år. Det har varit som att gå med en revolver mot huvudet med spänd hane i 12 år. Till sist låg kuvertet i lådan. "Det är bara att få det gjort" tänkte jag.  Åkte dit. Var mycket nervös. Kirurgen  satt där med röntgenplåtarna och sade "det är ingen fara..."
    Check på den! Puh. Fattar inte än att det är "över".

Har gått som katten runt en het gröt för att slå numret till Second Hand. Äntligen gjort. Äntligen en deal med dem. De hämtar en massa grejer som jag har nu börjat plocka ihop. Säkert 10-12 flyttkartonger. Äntligen är det på gång.

Nästa tunga puck är att börja leta lägenhet.

• Svar på tråden Två jobbiga saker till avklarat
  • Anonym (Nyfiken)

Grattis ! Bra jobbat! 

Vad för lägenhet ska du söka efter?

• Anonym (TS)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2025-04-12 10:48:44 följande:

Grattis ! Bra jobbat! 

Vad för lägenhet ska du söka efter?

Jag flyttade i all hast från trea med mycket i källaren till en dyr trea i annan stad där jag bara jobbar. Betalar mycket för att lagra 20 år gammalt bråte. Letar efter mindre tvåa som passar mer för sova-boende-medan-jag-jobbar.
  • Anonym (good)

Bra!

Jag har också saker som är jobbiga som jag behöver göra. Det är så svårt bara att komma dit.

• Anonym (Heja heja)

HEJA DIG!! Så grymt! Stolt ska du bara 🤗

• Anonym (TS)
    Anonym (Heja heja) skrev 2025-04-12 20:46:16 följande:

HEJA DIG!! Så grymt! Stolt ska du bara 🤗

Tack. Jag vet att det är skitsaker men just nu är det inte så för mig. Det är enorma berg och de besegras - det är det viktiga. 
Svar på tråden Två jobbiga saker till avklarat