• Anonym (Nisse)

Frun vill jättegärna ge mig en avsugning...

Har en fundering om min andra halva. Hon brukar ofta prata om hur mycket hon vill ge mig en avsugning varpå hon ofta beskriver det med vi erotiska ord hur det ska gå till. Oftast är det hon som för det på tal. Dessvärre händer det nästan aldrig och när det väl händer så finns inte glöden kvar alls. Det är tom värre än så. Det är i princip meningslöst.

Jag förstår inte riktigt hur det kan vara så här. Någon ide?

• Svar på tråden Frun vill jättegärna ge mig en avsugning...
  • Dimisi

Min teori är att hon ger dig erotiska fantasier för att hon har märkt att du gillar det och hon vinner något på att göra det. Men det är inte hennes egen fantasi.

• Anonym (Bara min åsikt)

Har du provat att tvätta dig? Flört

Nä men, skämt åsido, en del saker är väldigt sexiga i fantasin men i verkligheten får man hår mellan tänderna, det luktar mindre än bra och försats är rätt slemmig.

Sen kan det också vara svårt för en del kvinnor att ge sig hän med självförtroende, eftersom det förmodligen går en hel promptertext i skallen på oss med  "måste undvika tänder", "fan håret killar på näsan" "ser det ut som mina tuttar hänger nu?" "är det här bra egentligen?" "aj det är obekvämt för nacken" "tänk om jag klöks undrar vad han tycker då" "går han igång på det är det ju lite sjukt"  "aj börjar bli trött i käkmusklerna" "fan nu rinner ögonen"  "nu klöks jag hjälp tänk om jag spyr!" osv osv.

Det kräver ofta lite envishet (eller förälskelse och kåtma) för att hålla glöden igång under det där.

• Anonym (mycketsnackochliteverkstad)
    Anonym (Nisse) skrev 2025-04-13 09:02:30 följande:
    Frun vill jättegärna ge mig en avsugning...

Har en fundering om min andra halva. Hon brukar ofta prata om hur mycket hon vill ge mig en avsugning varpå hon ofta beskriver det med vi erotiska ord hur det ska gå till. Oftast är det hon som för det på tal. Dessvärre händer det nästan aldrig och när det väl händer så finns inte glöden kvar alls. Det är tom värre än så. Det är i princip meningslöst.

Jag förstår inte riktigt hur det kan vara så här. Någon ide?

Det är väl bara tomt prat då hade jag antagit, hon kanske gör det för att typ hålla dig kvar med att du ska hoppas på att någon gång få en avsugning eller nåt.
    Men då förutsätter jag att allt annat är som det ska, du går ner på henne, ni bråkar inte osv.
Svar på tråden Frun vill jättegärna ge mig en avsugning...