• Anonym (Då vet vi)

"Jag kan inte se i rapportlistan att tråden tagits bort"

När en moderator skriver "Jag kan inte se i rapportlistan att den tråden tagits bort" och stänger tråden för svar. Då är det alltså anställda på Familjeliv som hittat på tråden och tagit bort den när historien inte håller längre? För det är alltid då det så lägligt "inte går att se i rapportlistan". Och om om nu allt är i sin ordning så är det ju ännu märkligare att man måste stänga tråden för svar. Bra, då vet vi. Och ni vet att vi vet.

• Svar på tråden "Jag kan inte se i rapportlistan att tråden tagits bort"
  • Moderator
    Anonym (Då vet vi) skrev 2025-04-15 09:32:13 följande:
    "Jag kan inte se i rapportlistan att tråden tagits bort"

När en moderator skriver "Jag kan inte se i rapportlistan att den tråden tagits bort" och stänger tråden för svar. Då är det alltså anställda på Familjeliv som hittat på tråden och tagit bort den när historien inte håller längre? För det är alltid då det så lägligt "inte går att se i rapportlistan". Och om om nu allt är i sin ordning så är det ju ännu märkligare att man måste stänga tråden för svar. Bra, då vet vi. Och ni vet att vi vet.

Hej!
    Nej, det betyder helt enkelt att den inte återfinns i rapportlistan. I rapportlistan kan man se vad som hanterats.
    Kontakta användarnamn Forumvärd och hör om dom kan se vad som hänt.
    Hoppas det löser sig!
    Mvh
    Linnéa 
Svar på tråden "Jag kan inte se i rapportlistan att tråden tagits bort"