• Anonym (Pol)

Soul train - mogna damer?

Hej! Jag har hört att soul train på fredagar medis ska vara bra ställe för att ragga på mogna kvinnor, speciellt sommartid. Någon här som kan bekräfta det? 

• Svar på tråden Soul train - mogna damer?
  • Chris999

Ett kanonställe för det du verkar söka! Och även deras kryssningar. Där man ju fått napp flera gångar på 65+ :)

• Anonym (Pol)
    Chris999 skrev 2025-04-16 23:24:00 följande:

Ett kanonställe för det du verkar söka! Och även deras kryssningar. Där man ju fått napp flera gångar på 65+ :)

Låter toppen! Jag hörde om en bekant där att det finns uppsjö ute på utebaren längst ner redan kl 19-20 och att hemgången redan startat då tillsammans med äldre sällskap. Lät för bra för att vara sant?men kanske inte då!
  • Anonym (Kul)
    Anonym (Pol) skrev 2025-04-17 06:38:23 följande:
    Låter toppen! Jag hörde om en bekant där att det finns uppsjö ute på utebaren längst ner redan kl 19-20 och att hemgången redan startat då tillsammans med äldre sällskap. Lät för bra för att vara sant?men kanske inte då!
    Testade du vattnet?
  • Anonym (Pol)
    Anonym (Kul) skrev 2025-04-26 08:13:44 följande:
    Testade du vattnet?
    Japp! Jag var där I fredags och följde med en 69-årig kvinna hem kring kl 22 :) det var så underbart att jag kom hem först idag söndag :)
  • Anonym (Milf Hunter)
    Anonym (Pol) skrev 2025-05-04 16:54:40 följande:
    Japp! Jag var där I fredags och följde med en 69-årig kvinna hem kring kl 22 :) det var så underbart att jag kom hem först idag söndag :)
    Berätta mer hur gick det till.
    Är det ett ställe som äldre kvinnor går till för att ragga upp yngre män? 🙂

Hade hon kondomer hemma? 😃
  • Anonym (Pol)
    Anonym (Milf Hunter) skrev 2025-05-05 13:30:46 följande:
    Berätta mer hur gick det till.
    Är det ett ställe som äldre kvinnor går till för att ragga upp yngre män? 🙂

Hade hon kondomer hemma? 😃
    Det är blandade åldrar :) jag hade kondomer med mig :)
  • Anonym (Milf Hunter)
    Anonym (Pol) skrev 2025-05-05 13:37:55 följande:
    Det är blandade åldrar :) jag hade kondomer med mig :)
    Hur var sexet?
    Har inte provat någon runt 60.
    Men en som är 57 och en som är 64 är rejält på.

Hon som är 57 höjde jag på ögonbrynen första gången jag såg henne, vi har haft många trevlig samtal.
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Milf Hunter) skrev 2025-05-05 13:44:57 följande:
    Hur var sexet?

Hon som är 57 höjde jag på ögonbrynen första gången jag såg henne, vi har haft många trevlig samtal.
    Många underbara kvinnor på 60+, kör på.   Inte alla ser ut som sin ålder, jag hadde en på 68 som jag trodde var åtminstone 10 år yngre. Själv var jag 33 då.
  • Anonym (Pol)
    Anonym (Milf Hunter) skrev 2025-05-05 13:44:57 följande:
    Hur var sexet?

Så perfekt ligg, det blev en lång helg med mycket mys och mat tillsammans. Snart är jag hemma hos henne igen :) Soul train levererar, otroligt att inträdet är gratis med två dansgolv och allt. Uteservering på sommaren också har jag hört.
Svar på tråden Soul train - mogna damer?