• Anonym (Blixt)

Nakenbilder

När jag har nätdejtat har en del skickat nakenbilder till mig, utan att man har bett om det...

Jag kanske är lite gammelmodig men jag har väldigt svårt att tänka mig att skicka nakenbilder till någon som jag inte känner eller aldrig har träffat. 

Hade jag gått på en dejt med någon hade jag ju inte sträckt fram mobilen och sagt, förresten det är så här jag ser ut naken? Eller till någon som ser bra ut och är trevlig i typ kassakön.

Är det inte jobbigt också att ha exponerat sig så mycket, för någon som man senare känner att man inte gillar eller klickar med?

Jag vill inte döma någon. Bara nyfiket veta hur tankarna går kring det.

• Svar på tråden Nakenbilder
  • Anonym (Kille)

Finns så otroligt många sånna bilder o filmer där ute i etern. Släpp det o gå vidare. 

• Anonym (Rob)

Hur gamla är dessa personer?  Låter inte som så mogna...
    Men alla är vi nyfikna på hur den vi dejtar ser ut naken ?  Sålänge man inte visar ansiktet spelar det väl inte så stor roll...

• Anonym (Anna)

Jag har inga problem alls med om folk vill exponera sig, det gör jag själv också (i rätt sammanhang). Däremot är det inte normalt att påtvinga andra människor sin nakenhet och jag skulle inte dejta någon som saknar de gränserna, eller inte tycker att jag är värd att bete sig som en normal människa inför.

Skulle detta hända mig så skulle jag blocka på en gång. Ingen förklaring, inget tidsslöseri på att lyssna på deras ursäkter, bara blocka. Det finns gott om män där ute som kan uppföra sig, så varför lägga tid på män som saknar förmågan eller viljan att göra det?

Svar på tråden Nakenbilder