• Anonym (Gubben58)

Sexchatt men en vän

En gammal kompis och jag chattade på kik. Från början visste vi inte att vi kände varandra. Han och hans tjej sökte extra man i sängen. Efter antal mess så kom vi på att vi är vänner/kompisar. Han fortsätter att messa mig och vill träffa mig utan sin tjej. Han har tydligen lite erfarenhet av sex med män, jag då är oerfaren. Blir på ngt sätt sugen på att träffas, han är snygg å har en rejäl utrustning till skillnad från mig som är 15 år äldre än han å kort å mullig. Så mycke tankar som snurrar om att ses eller ej.

• Svar på tråden Sexchatt men en vän
  • Chattsugen

Känner igen det där. Chattade med en kompis, fast jag visste inte om att det var HAN, och vi delade de mest intima fantasierna. Vi har aldrig utfört dem, men vi Chattade ofta om vad vi ville göra med varandra. Tänder nå så oerhört på det....

• Anonym (Erfaren_man)
    Anonym (Svenne) skrev 2025-04-21 21:37:36 följande:

Det verkar vara väldigt vanligt att vara "binyfiken" utan att vara fullt ut gay.

Bland kvinnor, ja! Bland män är det nog väldigt ovanligt. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Svenne)
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2025-07-14 10:10:00 följande:
    Bland kvinnor, ja! Bland män är det nog väldigt ovanligt. 
    Min erfarenhet av att chatta anonymt på nätet är att det är lätt att hitta andra män som är åt bihållet. Så tändande.
  • Anonym (Bikille)

Sexchatt är najs. Upphetsande men tyvärr blir det oftast tangentbordsrunksnde och ingen vågar mötas o njuta ihop ist. Föredrar mest o prata med homosexuella dom vill träffas iaf. Allt för många bisexuella vågar inte riktigt fullt ut o njuta irl

• steffo75

Det blir gärna lite för grovt när jag sexchattar med okända. Skulle vara lite mer försiktig om det var någon jag kände. Men lite förslag på saker vi skulle kunna göra kommer nog krypa fram ändå.

• Mannen49

Var chattar ni någonstans, jag var aktiv på Qruiser, efter att chattsidan lades ner så vet jag inte var jag ska hitta BI män. 

• Anonym (Bikille)
    Mannen49 skrev 2025-08-24 17:12:40 följande:

Var chattar ni någonstans, jag var aktiv på Qruiser, efter att chattsidan lades ner så vet jag inte var jag ska hitta BI män. 

Hemsidan Bodycontact eller appen grindr. Eller badoo/tinder. Finns kåta män överallt
  • Nyfiken61

Jag chattade med en man, något äldre än mig på Bodycontact. Det visade sig ganska snabbt att han var ganska bestämd vilket jag uppskattade mycket. Han dominerade mig totalt och vi hade otroligt härlig chatt. Jag upplevde saker som hänt i min ungdom "flashbacks" på nytt

• Nyfiken61
    Nyfiken61 skrev 2025-09-10 14:34:25 följande:

Jag chattade med en man, något äldre än mig på Bodycontact. Det visade sig ganska snabbt att han var ganska bestämd vilket jag uppskattade mycket. Han dominerade mig totalt och vi hade otroligt härlig chatt. Jag upplevde saker som hänt i min ungdom "flashbacks" på nytt

Skulle gärna göra det igen😊
  • Anonym (Svenne)
    Anonym (Bikille) skrev 2025-08-25 16:51:45 följande:
    Hemsidan Bodycontact eller appen grindr. Eller badoo/tinder. Finns kåta män överallt
    Men har de verkligen chattar? Alltså att man kan ordprata i realtid?

Så funkar dinchat.com, väldigt bra tycker jag.
  • Nyfiken61
    Anonym (Svenne) skrev 2025-09-10 16:25:46 följande:
    Men har de verkligen chattar? Alltså att man kan ordprata i realtid?

Så funkar dinchat.com, väldigt bra tycker jag.
    Kanske inte chatt direkt, mer att man mailar varandra privat
  • Anonym (Svenne)
    Nyfiken61 skrev 2025-09-10 16:36:06 följande:
    Kanske inte chatt direkt, mer att man mailar varandra privat
    OK, jag inser att "chatta" definieras på olika sätt. Jag har tänkt att det är i realtid, ett samtal i text. Men att skicka mejl eller meddelanden kan tydligen också kallas att chatta. Lite förvirrande.

Jag chattar i realtid på dinchat.com. Väldigt hett! Ibland övergår chatten till telesex, anonymt.
Svar på tråden Sexchatt men en vän