• Anonym (Ll)

Liten kuk!! Ärligt?

Min kille frågade mig förut om hans kuk är stor eller liten eller precis ?normal? 
    hans är väldigt liten, minsta jag legat med? vill vara ärlig men vill inte såra. vad bör jag svara??

en fråga till er killar. Om er flickvän är slapp eller långt ifrån tight. Och så frågar hon och säger att hon vill ha ett ärligt svar. vad svarar ni då? Ljuger ni om hur trång hon är? Eller säger i att det är lite slappt?

• Svar på tråden Liten kuk!! Ärligt?
  • Noname00
    Theaass99 skrev 2025-04-22 13:34:52 följande:

Så kul var med på en sex sida. Där skrev var o varann tjej att männen måste ha stor kuk, mycket muskler o vara minst 185 cm. Tjejerna fick flera hundra meddelanden, medans männen skrev att de inte spelar nån roll hur gammal tjejen är, eller hur hon ser ut, eller om fittan är slapp eller tight. trots det fick han inga svar ;)

män kan skriva att dom vill slicka fitta och tillfredsställa kvinnor, trots de svarar få kvinnor.

kvinnor kan skriva att hon vill oralsex och bli tillfredsställd men inte ge nåt tillbaka, ändå får hon tusentals meddelande.
    ja inte lätt att vara man, om man inte är väldigt snygg eller har lite tur ;) heheeheh så kul!!! :D

hur fula feta vi än skulle se ut så får vi alltid sex :) när vi vill! Men stackars killar alltså :?) 

Hur många killar har egentligen över 18-19 cm, är det så vanligt?
    En kondom är 18,5- 19 cm och den vill väll båda att den ska gå ned till kukroten för full skydd?

Hur ofta har ni stött på en kille där det är flera cm kuk efter att kondomen rullat på fullt?

Finns säkert, men mest syns det nog i porrfilmer.
    Är en  22cm kuk verkligen skönt?
  • Ezmeraldah
    Anonym (Nämen) skrev 2025-04-23 09:54:19 följande:

Så gulligt att din idealbild av en kvinna, som du jämt promotar oavsett om det passar med ämnet eller inte, baseras på ditt ex! 
    Naww, hon som dumpade dig va? Eller var det din AI-flickvän?
    Aldrig varit med om någon som höjer ett ex till skyarna så mycket som du! 
    Eller den där porrstjärnan han brukar länka till som ser ut som ett barn. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Erfaren Q) skrev 2025-04-23 10:16:45 följande:
    Till dig och till alla andra som tillhör de 80% skrev jag:
    "Jag hoppas av hela mitt hjärta att du och många fler kvinnor få chansen uppleva extraordinärt sex så som jag har fått chansen att göra."

Hur menar du ett detta skulle vara vidrigt?

Denna min mening som jag citerar är viktig för att kunna förstå hela mitt inlägg.
    När du ger uttryck så som du gör, när du inbillar dig att jag skulle ha någon särskild attityd, eller låter dig själv inbilla dig att jag skulle trycka ned någon, så har du uppenbarligen valt att blunda för denna min viktiga mening.

Om det stämmer som du säger att endast 20% har fått uppleva att komma vaginalt så blir ju hela mitt inlägg viktigt i just detta sammanhang och hela mitt inlägg får en tydligt positiv vinkel, särskilt med beaktande av min mycket positiva önskan till dig och till många fler kvinnor, som jag uttrycker i den meningen som jag citerar ovan.

Jag tror bara att du råkade misstolka eller missförstå mitt inlägg, i o m att du kanske råkade missa den viktiga meningen.
    Eller om det är så att du själv hellre föredrar att tolka det negativt, och om du är en sådan som föredrar välja inbilla dig negativa saker, så är det självfallet upp till dig.
    Jag uppfattar inte att nån här har bett om din välsignelse och jag tror att den enda du hjälper är dig själv. Om du får ut nåt av att missionera anonymt på nätet och försöka frälsa folk så är det väl bra för dig antar jag. Dina inlägg verkar fungera som nån form av egenterapi och det är väl okej. Tycker att ditt beteende är lite märkligt bara och det verkar jag ju inte vara ensam om. 
  • Anonym (Bountiful)

Jag har en KK med ordentlig utrustning men ärligt talat är det hans tunga och sex talk jag hade saknat mest om vi bestämde oss för att avsluta.

Så det beror allt på vilka talanger en man har och hur mycket han ger i sängen.
    Jag ger allt men kräver också allt.

• Anonym (Rob)
    Ezmeraldah skrev 2025-04-22 14:45:40 följande:
    Den här då. Tjock tjej med tajt fitta eller smal tjej med slapp fitta? 
    Jag tror du vet svaret på frågan redan ?  
    Smal tjej är 1000 ggr viktigare.  Eftersom jag inte attraheras av tjockisar så spelar det ingen roll hur tajt fitta hon har...
    Mitt ex var rätt slapp, var henne jag inte kände så mkt i perioder. Men gjorde inte så mycket då jag var så tänd på henne.  Det går att kompensera med olika ställningar/vinklar för att få lite mer känsel.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Nämen) skrev 2025-04-23 09:54:19 följande:

Så gulligt att din idealbild av en kvinna, som du jämt promotar oavsett om det passar med ämnet eller inte, baseras på ditt ex! 
    Naww, hon som dumpade dig va? Eller var det din AI-flickvän?
    Aldrig varit med om någon som höjer ett ex till skyarna så mycket som du! 
    Jag har inte träffat någon som henne sen dess.  De flesta kvinnor är tyvärr mulliga/överviktiga.
  • Anonym (Rob)
    Ezmeraldah skrev 2025-04-23 13:57:15 följande:
    Eller den där porrstjärnan han brukar länka till som ser ut som ett barn. 
    Det var mer kroppen/bmi jag använde som exempel.  De flesta kvinnor som han fotar på den sidan är precis min typ kroppsligt.  De flesta är slanka :)...
  • Ezmeraldah
    Anonym (Rob) skrev 2025-04-23 16:00:21 följande:
    Det var mer kroppen/bmi jag använde som exempel.  De flesta kvinnor som han fotar på den sidan är precis min typ kroppsligt.  De flesta är slanka :)...
    Har nån frågat efter dina porrpreferenser? Eller utgår du från att det är av allmänintresse vad du runkar till? 
    Anonym (Rob) skrev 2025-04-23 15:48:13 följande:
    Jag har inte träffat någon som henne sen dess.  De flesta kvinnor är tyvärr mulliga/överviktiga.

Eller så är vi smala kvinnor inte intresserade av män som du så du kan runka vidare till dina porrtjejer. 
    Anonym (Rob) skrev 2025-04-23 15:45:49 följande:
    Jag tror du vet svaret på frågan redan ?  
    Smal tjej är 1000 ggr viktigare.  Eftersom jag inte attraheras av tjockisar så spelar det ingen roll hur tajt fitta hon har...
    Mitt ex var rätt slapp, var henne jag inte kände så mkt i perioder. Men gjorde inte så mycket då jag var så tänd på henne.  Det går att kompensera med olika ställningar/vinklar för att få lite mer känsel.
    Jobbigt att ha sex i verkligheten med riktiga kvinnor. 
  • Anonym (Rob)
    Ezmeraldah skrev 2025-04-24 15:41:11 följande:
    Har nån frågat efter dina porrpreferenser? Eller utgår du från att det är av allmänintresse vad du runkar till? 
    Anonym (Rob) skrev 2025-04-23 15:48:13 följande:

Eller så är vi smala kvinnor inte intresserade av män som du så du kan runka vidare till dina porrtjejer. Jobbigt att ha sex i verkligheten med riktiga kvinnor. 
    Du verkarade intresserad utav mina svar iaf ? 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Rob) skrev 2025-04-24 17:22:39 följande:
    Du verkarade intresserad utav mina svar iaf ? 
    Jag tycker att det är fascinerande hur man kan vara så självupptagen. Bara så jag förstår, du söker alltså en kärleksrelation med en annan människa? Eller är det en sexdocka du är ute efter? 
  • Anonym (Rob)
    Ezmeraldah skrev 2025-04-24 22:31:47 följande:
    Jag tycker att det är fascinerande hur man kan vara så självupptagen. Bara så jag förstår, du söker alltså en kärleksrelation med en annan människa? Eller är det en sexdocka du är ute efter? 
    Självupptagen hur ? Bara för att jag söker en smal kvinna?
  • Ezmeraldah
    Anonym (Rob) skrev 2025-04-24 23:29:47 följande:
    Självupptagen hur ? Bara för att jag söker en smal kvinna?
    Att du tror att det är det jag syftar på styrker min tes ytterligare. Ditt sätt att resonera och dra slutsatser säger en del om din verklighetsuppfattning. Alla trådar och diskussioner handlar kanske inte om just dig och dina behov eller önskemål. Men den tanken har kanske aldrig slagit dig. Kan du prata om nåt annat än dig själv och dina behov? Ställer du nånsin genuina frågor till den du diskuterar med? 

Av vilken anledning vill du ha en kärleksrelation? Vad får du ut av det? 
  • Anonym (Social kompetens)

Man säger inte till en tjej att hon är tjock eller slapp, och man säger inte till en kille att han har en väldigt liten kuk. Om man inte avsiktligt är ute efter att såra.

• Anonym (Rob)
    Ezmeraldah skrev 2025-04-25 17:43:44 följande:
    Att du tror att det är det jag syftar på styrker min tes ytterligare. Ditt sätt att resonera och dra slutsatser säger en del om din verklighetsuppfattning. Alla trådar och diskussioner handlar kanske inte om just dig och dina behov eller önskemål. Men den tanken har kanske aldrig slagit dig. Kan du prata om nåt annat än dig själv och dina behov? Ställer du nånsin genuina frågor till den du diskuterar med? 

Av vilken anledning vill du ha en kärleksrelation? Vad får du ut av det? 
    Ja, du verkar ju inte ställa genuina frågor, iaf. Då du bara häcklade mina svar ...

Som alla andra ?   Kärlek,sex, närhet, sällskap?  
Svar på tråden Liten kuk!! Ärligt?