Anonym (Erfaren Q) skrev 2025-04-23 10:16:45 följande:
Till dig och till alla andra som tillhör de 80% skrev jag:
"Jag hoppas av hela mitt hjärta att du och många fler kvinnor få chansen uppleva extraordinärt sex så som jag har fått chansen att göra."
Hur menar du ett detta skulle vara vidrigt?
Denna min mening som jag citerar är viktig för att kunna förstå hela mitt inlägg.
När du ger uttryck så som du gör, när du inbillar dig att jag skulle ha någon särskild attityd, eller låter dig själv inbilla dig att jag skulle trycka ned någon, så har du uppenbarligen valt att blunda för denna min viktiga mening.
Om det stämmer som du säger att endast 20% har fått uppleva att komma vaginalt så blir ju hela mitt inlägg viktigt i just detta sammanhang och hela mitt inlägg får en tydligt positiv vinkel, särskilt med beaktande av min mycket positiva önskan till dig och till många fler kvinnor, som jag uttrycker i den meningen som jag citerar ovan.
Jag tror bara att du råkade misstolka eller missförstå mitt inlägg, i o m att du kanske råkade missa den viktiga meningen.
Eller om det är så att du själv hellre föredrar att tolka det negativt, och om du är en sådan som föredrar välja inbilla dig negativa saker, så är det självfallet upp till dig.
Jag uppfattar inte att nån här har bett om din välsignelse och jag tror att den enda du hjälper är dig själv. Om du får ut nåt av att missionera anonymt på nätet och försöka frälsa folk så är det väl bra för dig antar jag. Dina inlägg verkar fungera som nån form av egenterapi och det är väl okej. Tycker att ditt beteende är lite märkligt bara och det verkar jag ju inte vara ensam om.