• Anonym (Highonlife)

Vuxna kvinnor som räcker ut tungan på datingsajter

Hej. 

Jag har varit singel ett tag. Well det ena leder till det andra så nu blev det datunsidor.  Jag kollar främst efter vuxna kvinnor i medelåldern. (Min egen ålder ) 

Men jag har gjort en spaning: minst var tionde kvinna på FB -dating samt Hqppy pancake räcker it tunga på minst en bild i sin profil. ? 

Jag fattar att det ska visa en viss humoristisk ådra hos personen i fråga, Men resultatet hos mig blir absolut motsatt. 

Har någon annan reflekterat över detta ? 

• Svar på tråden Vuxna kvinnor som räcker ut tungan på datingsajter
  • Anonym (Va)

Reflekterat över vad? Att det får motsatt verkan på dig?

• Anonym (Ella)

Nä, det kan jag inte direkt påstå. Att du inte tycker att tjejer som räcker ut tungan är attraktivt är ingenting jag har funderat speciellt mycket över.

• Anonym (Highonlife)

Förlåt hade inte riktigt glasögonen på mig. Men dessutom ett syftningsfel det var illa.  🧐😇🥸

• Anonym (vb)

Barnsligt. Hade själv scrollat förbi alla män med omogna miner, tungor eller handgester. Föredrar en vuxen partner med en mogen framtoning.

• Anonym (Va)
    Anonym (Highonlife) skrev 2025-04-22 21:08:56 följande:

Förlåt hade inte riktigt glasögonen på mig. Men dessutom ett syftningsfel det var illa.  🧐😇🥸

Så vad menade du?
  • Anonym (Highonlife)

Jag var överraskad över hur många som använder den posen.  

Vad tycker ni kvinnor respektive män om detta ? 

Finns det andra poser eller företeelser som ni tänker är av samma töntighetsgrad? 

Det är ju en diskussionstråd inte svaret på mänskligheten som skall utredas . 

• Anonym (Va)

Inget jag bryr mig det minsta om. Kul att folk har kul. Finns annat som jag tycker är betydligt värre.

• Anonym (Anna)

Inte många män som räcker ut tungan och jag kollar inte på kvinnoprofiler.
    Men män som har avklädda bilder går bort för mig.

• Anonym (Why?)

Aldrig förstått mig på den posen. Aldrig hållt på så själv varken i verkligheten eller på ett kort. / kvinna 37

• Mayjel
    Anonym (Anna) skrev 2025-04-23 07:04:34 följande:

Inte många män som räcker ut tungan och jag kollar inte på kvinnoprofiler.
    Men män som har avklädda bilder går bort för mig.

Hade också valt bort blottartyperna. Ju mer hud de exponerar desto mindre seriöst intryck får man ju av såna män.
  • Anonym (Män gillar det?)

Min uppfattning är att män gillar när en tjej sticker ut tungan och försöker skela med blicken samtidigt. "Ahegao". När jag cammade var det en ganska vanlig kommentar och önskemål om mer av.

Så varför inte på en datingsite liksom??

• Anonym (vb)
    Anonym (Män gillar det?) skrev 2025-04-25 01:24:30 följande:

Min uppfattning är att män gillar när en tjej sticker ut tungan och försöker skela med blicken samtidigt. "Ahegao". När jag cammade var det en ganska vanlig kommentar och önskemål om mer av.

Så varför inte på en datingsite liksom??

Kanske för att de flesta kvinnor är seriösa in sitt dejtande och inte vill framstå som billiga cam-prostituerade i sina profiler. 

Precis som de inte är ute efter att träffa porrskadade torskar som bara vill utnyttja cam-prostituerade.
Svar på tråden Vuxna kvinnor som räcker ut tungan på datingsajter