• Shape

80 +

Ja då har man passerat 80 år och f.f. lika potent och viril, min särbo som är 83 år är f.f. frisk och lika sugen på sex alltid. Varje gång vi ses så blir det skön och sex som i unga dagar, sug ,vaginalt och analt. Hoppas det håller i sej tills man dör.

• Svar på tråden 80 +
  • Anonym (Karl-Fredrik)
    Shape skrev 2025-04-25 07:33:20 följande:
    80 +

Ja då har man passerat 80 år och f.f. lika potent och viril, min särbo som är 83 år är f.f. frisk och lika sugen på sex alltid. Varje gång vi ses så blir det skön och sex som i unga dagar, sug ,vaginalt och analt. Hoppas det håller i sej tills man dör.

Underbart! Själva är vi bara runt 70, men ditt inlägg ger hopp om att vi ska kunna fortsätta ha härligt snuskig sex i många år till.
  • Anonym (Hopp)

70-80 är det nya 50 😂 ni är ju virilare än min man så man kanske skulle gå upp en ålderskategori. Det ger hopp för framtiden måste jag säga!

• Anonym (Play)

Jag är 40 och skulle gärna ha en väldigt sofistikerad, ungdomlig och attraktiv 80-årig kvinna som älskarinna. Gärna bosatt på Östermalm :) 

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (Play) skrev 2025-04-25 17:27:59 följande:

Jag är 40 och skulle gärna ha en väldigt sofistikerad, ungdomlig och attraktiv 80-årig kvinna som älskarinna. Gärna bosatt på Östermalm :) 

Och jag vet av flera som har passerad 80 (men inte ser ut som) , som jag gärna hade satt på.

Man 50, som har haft flera 70+ älskerinnor/kk.  Älskar mogna/äldre kvinnor som är mån om att hålla sig fräsh och välvårdad.
  • Anonym (Play)
    Anonym (norrmannen) skrev 2025-04-25 18:12:49 följande:
    Och jag vet av flera som har passerad 80 (men inte ser ut som) , som jag gärna hade satt på.

Man 50, som har haft flera 70+ älskerinnor/kk.  Älskar mogna/äldre kvinnor som är mån om att hålla sig fräsh och välvårdad.

Det låter riktigt mumsigt! Har du haft några gifta/upptagna älskarinnor 70+? Det blir ännu mer hett då tycker jag!
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Play) skrev 2025-04-25 20:18:08 följande:

Det låter riktigt mumsigt! Har du haft några gifta/upptagna älskarinnor 70+? Det blir ännu mer hett då tycker jag!
    Det har jag !   Flera stycken med gubbar som inte funkar längre.  Dom blir alldeles galna av njutning när dom får känna nåt rejält hårt igen.
    Någla med gubbens vetskap, men tycker d e hetast utan ;)   Spänningen med det förbjudna och hemliga, ger det ett extra pirr      {#emotions_dlg.djavulsk} 
  • Anonym (Play)
    Anonym (norrmannen) skrev 2025-04-25 21:15:58 följande:
    Det har jag !   Flera stycken med gubbar som inte funkar längre.  Dom blir alldeles galna av njutning när dom får känna nåt rejält hårt igen.
    Någla med gubbens vetskap, men tycker d e hetast utan ;)   Spänningen med det förbjudna och hemliga, ger det ett extra pirr      {#emotions_dlg.djavulsk} 
    GÖTT!!! Hur har du hittat de gifta älskarinnorna?
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Play) skrev 2025-04-25 22:31:51 följande:
    GÖTT!!! Hur har du hittat de gifta älskarinnorna?
    Pub ; krog och kryssning o.dyl.  Överallt där det finns äldre kvinnor och alkohol ;)
Svar på tråden 80 +