Inne i en jobbig period jag inte kommer ur
Vet inte vart jag ska börja, men har senaste tiden haft tankar vad min mening med livet är. Är strax under 30 år och när jag tänker tillbaka i livet så har jag kämpat mig igenom mörka perioder som jag aldrig trodde jag skulle klarat av. Är stolt över mig för det men tack vare det har jag hamnat efter i livet känns det som. Blev utsatt för övergrepp som ung tonåring och blev utsatt för svår mobbning i samband med detta och hade efter det haft svårt depression i nästan 4år. Pluggade ikapp grundskolan och gymnasiet när jag blev mådde bättre och blev äldre.
Har idag fast jobb, partner och har en fin familj som alltid finns där för varandra.
Har nu under senaste månaderna strax innan jag ska sova fått en sådan dödsångest, kommer som en rejäl våg över mig och tankarna går att jag är livrädd för att dö, att alla omkring mig kommer dö. Har fått det varje kväll när jag ska sov. Tankarna går vad min mening med livet är. Jag har aldrig haft en "fast plan" på vad jag vill jobba med i livet, vad vill jag göra med mitt liv...Ville mest skriva av mig, känner inte att jag kan prata om det här med min familj eller partner..speciellt dödsångesten jag börjat få