Helt rådvill…
Har träffat en kille i ett halvår. Av olika skäl, saker som hänt i hans privatliv och problem med hans företag samt att vi båda varit bortresta en del, har det som mest gått 6 v mellan våra träffar. Sen början av februari till mitten av april har vi träffats 6 ggr, och det är de gånger vi träffats i år (Från oktober till december 2024 sågs vi 9 gånger). Senaste tre veckorna har vi setts en gång i veckan och senaste månaden har vi haft kontakt varje dag. Han har själv sagt för ungefär en vecka sen - utan att jag frågat - att han bara skriver med mig och att han inte är aktiv på dejtingappar. Men så, när han sov hos mig sist förra veckan, dök en notis upp från FB-dejting (skulle ta bort hans telefon och ladda min och han sov). Dagen därpå frågade jag honom om det, apropå att han - utan att jag frågat - sagt att han 1) bara skriver med mig 2) inte använder dejtingappar. Så frågan är: Hans svar var att han inte tagit bort apparna, men att han inte heller är aktiv. Jag har aldrig haft FB-dejting, så ni som vet: kan man skriva till någon utan att man matchat? Och hur ska jag tolka att han säger att han bara skriver med mig och inte använder apparna? Hur skulle ni tolka det? Nu har han inte svarat mig sen i fredags (förutom ett kort meddelande med ett ord idag då) och han har emellanåt (januari - mars) vid typ tre tillfällen gått tre fyra dagar utan svar, men jag går sönder utan svar? för jag tänker då att han inte längre är intresserad. Hur ska jag tolka allt och var skulle ni göra om ni var jag? Vill ha honom mer än allt? När vi är med varann känns allt för bra. Men i dessa situationer? så vet jag inte vad jag ska ta mig till. Kan tillägga att han jobbar väldigt mycket, och att han har flera egna företag. Men att svara varje dag? hur svårt kan det vara?