• tjust79

Oblyg sambo

Jag har en sambo som kan gilla klä sig lite utmanande oblygt om hon ska på middag eller fest med kollegor. Tycker det känns spännande med vetskapen om att hennes kollegor får se henne på annat sätt än på jobbet. Finns det fler som känner likadant?

• Svar på tråden Oblyg sambo
  • Anonym (Bingo)

Nej, sjukt ofräscht 

• Har erfarenhet av det

Tycker också det är spännande. Gillar det helskarpt! Å andra sidan har min fru även tillåtelse att "låta vissa saker få hända" då det hottar upp vårt sexliv.

• Anonym (Husfrun)

Klär gärna upp mig både för min egen och min mans skull. Vet att han blir lite tänd av att se andra män kolla in frugan och det bjuder jag så gärna på. Man känner sig ju lite uppskattad som kvinna och det är väl trevligt att ha en partner andra tycker är attraktiv. För mig brukar det löna sig hemma sen på kvällen. 😉

Det viktigaste är väl att man är trygg i sin relation och litar på sin partner. Han vet att jag aldrig skulle göra något bakom ryggen på honom, vill vi göra något extravagant så gör vi det tillsammans. 

• Sahara95
    Har erfarenhet av det skrev 2025-04-29 17:41:11 följande:

Tycker också det är spännande. Gillar det helskarpt! Å andra sidan har min fru även tillåtelse att "låta vissa saker få hända" då det hottar upp vårt sexliv.

Haha, du är en riktig cuck. Så sjukt osexigt.
  • JohnanonX

Absolut, för min del får hon gärna klä sig utmanade. Vi är trygga i vår relation och jag ser det bara som positivt om andra blir upphetsade av att se henne

Svar på tråden Oblyg sambo