• Anonym (A)

Moderator radera ytterligare en tråd igen

svarade i en tråd tidigare. Och vips så försvann den. Konstigt, men det verkar helt klart som att moderator har fastnat vid att radera känsliga trådar som jag skriver i där jag ifrågasätter ställningstagandet och anser det vara olämplig diskussion. 

Denna gång handlade det om prostitution. Där jag var kritisk till lagen (men till fördel för kvinnan). Ändå raderades hela tråden ! 

Den här sidan är ju inte seriös och kränker yttrandefriheten konstant ! 

• Svar på tråden Moderator radera ytterligare en tråd igen
  • Anonym (Patricia)

Ämnet som sådant är inte tillåtet här.

By the way så bestämmer sajten själv exakt vilka regler dom vill ha . Passar det inte finns andra forum som du kan använda dig av istället . Har ingenting att göra med yttrandefrihet alls

• Anonym (A)
    Anonym (Patricia) skrev 2025-04-29 02:07:36 följande:

Ämnet som sådant är inte tillåtet här.

By the way så bestämmer sajten själv exakt vilka regler dom vill ha . Passar det inte finns andra forum som du kan använda dig av istället . Har ingenting att göra med yttrandefrihet alls

Så ni går inte under svensk lag kallad yttrandefrihet ? Utan ni har helt och hålet rätt till en egna kommunistiska regler? Även lite roligt då jag klickade i att ingen anonym fick svara, men det gjorde du visst ändå dessutom.

Ni ör en så kallad offentligt medie-organ och själv utnämner er till att vara Sveriges största plattform för diskussioner. Därmed så går ni under medieformen som är grundlags stadgad. Men ni bryter mot det til hänvisning (har sett er skriva det tidigare) att ni är ett privat företag och därmed då har rätten till att själva bestämma vad som får läggas ut och inte läggas ut.)

Man kanske skulle anmäla er till JO. Har mer än tillräckliga bevis för hur ni behandlar eran censur nämligen. Men jag ger er chansen att skärpa till er än så länge.

Så vad säger du ? 

• Anonym (A)

Även intressant att vi kan skriva här, men tråden går inte att finna varken på familjeliv eller via sökning på Google. Ni går definitivt under lagstadgade former med tanke på hur stor censur ni kan genomföra rakt av. Detta forumet är en media plattform och inget annat. Vad får er att tro att ni står över grundlagen?

• Anonym (A)

Och vips så dök tråden upp igen på familjeliv.

Jag har redan bevis för mitt påstående tyvärr.

• Moderator

Hej!
    En tråd tas bort på följande grunder:

* TS vill att tråden ska plockas bort.
    * Tråden är en dubblett 
    * Tråden bryter mot svensk lag och/eller forumrglerna.

Om du har frågor om en specifik tråd kan du alltid kontakta  (användarnamnet) Forumvärd.
    Mvh
    Alex

Svar på tråden Moderator radera ytterligare en tråd igen