• Shameisuseless

lära känna först?

Det jag nu undrar är om jag ska bjuda hem någon från jobbet någonstans nära mig eller hem till mig, måste jag lära känna henne bättre i tre månader först? Skriv gärna vad ni tycker är ok.

• Svar på tråden lära känna först?
  • Anonym (P)

Lära känna henne bättre än vad? Är det din syster som du vuxit upp med och bott tillsammans med fram tills härom året eller är det kassörskan på Konsum som du inte sagt mer än hej och tack till?

Vad är syftet med att bjuda hem henne? Dejta? Ligga? Ett parti brädspel med era gemensamma vänner?

• Shameisuseless
    Anonym (P) skrev 2025-04-29 19:59:53 följande:

Lära känna henne bättre än vad? Är det din syster som du vuxit upp med och bott tillsammans med fram tills härom året eller är det kassörskan på Konsum som du inte sagt mer än hej och tack till?

Vad är syftet med att bjuda hem henne? Dejta? Ligga? Ett parti brädspel med era gemensamma vänner?

ja ru, jag tänker den jag jobbar med innan jag börjar tillexempel dejta eller vad det nu blir eller vad det än tar vägen. 🤔
  • Anonym (?)
    Shameisuseless skrev 2025-05-18 21:33:42 följande:
    ja ru, jag tänker den jag jobbar med innan jag börjar tillexempel dejta eller vad det nu blir eller vad det än tar vägen. 🤔
    Va?
  • Anonym (S)

Var du inte nyss nära att få till det och undrade vad du skulle bjuda på för fika OM hon skulle titta åt ditt håll och hur du skulle vete dig OM du någon gång skulle bli hembjuden till en tjejs föräldrar etc etc etc. Att forumet låter dig hålla på och tjata och tjata och tjata och tjata och tjata och tjata om icke-frågor!!

Svar på tråden lära känna först?