• Anonym (Leksak)

Sexleksaker

Vad skulle du tycka och tänka om din partner plötsligt köpt en sexleksak till sig själv, t ex vibrator? För att använda vid onani. 

Är det något som man bör prata om innan? 

• Svar på tråden Sexleksaker
  • Anonym (V)

I vilken värld behöver man diskutera enkla sexhjälpmedel???

Att inte ha en vibrator och något med lufttryck är ovanligt.

• Anonym (Leksak)
    Anonym (V) skrev 2025-04-30 22:39:20 följande:

I vilken värld behöver man diskutera enkla sexhjälpmedel???

Att inte ha en vibrator och något med lufttryck är ovanligt.

Jag är medelålderskvinna som aldrig haft en sexleksak, så för mig är det ovanligt. 

Är lite nyfiken på att prova en enkel vibrator. Är det så att jag gillar det kan det hända att jag vill ta med den i sexet och ja, det blir ju konstigt? Att ha en vibrator plötsligt? 
  • Född1984

Jag skulle tycka att det är var trevligt. Man kan ju alltid få använda den tillsammans. 

händer ibland att när min fru tar ett bad ger henne lite sexlrksaker. Och sen tar jag kidsen ut i trädgården eller kollar på en film ett tag. Brukar vara uppskattat. 

• Anonym (Leksak)
    Född1984 skrev 2025-04-30 22:56:31 följande:

Jag skulle tycka att det är var trevligt. Man kan ju alltid få använda den tillsammans. 

händer ibland att när min fru tar ett bad ger henne lite sexlrksaker. Och sen tar jag kidsen ut i trädgården eller kollar på en film ett tag. Brukar vara uppskattat. 

Men är det något man pratar om? "Hej jag funderar på att skaffa en vibrator för eget bruk, synpunkter?" eller kör man bara? 

Han har frågat för hundra år sen om jag har någon dildo eller så, och då har jag inte haft någon. 
  • Anonym (Kille)

Hade det vart en vibrator/löskuk som är större o längre än min som hon sen använder hellre än min så hade jag reagerat. Annars nej

• Anonym (Hh)
    Anonym (Kille) skrev 2025-05-01 06:19:23 följande:

Hade det vart en vibrator/löskuk som är större o längre än min som hon sen använder hellre än min så hade jag reagerat. Annars nej

Det är de ju ofta. En "normal" dildo är rätt stor, och större än de flesta kukar jag stött på. Små vibratorer borde ju inte hota ditt ego då..
    Men vem bryr sig? Det är ju inte som att en sexleksak ersätter den riktiga varan, det är ett komplement
Svar på tråden Sexleksaker