Visa leg på systemet
Jag är 40 år och får fortfarande visa legg på systemet. Inte varje gång, men kanske var femte. Blir ju glad så klart, haha. Särskilt som jag är en sliten småbarnsmamma. Är det fler som får visa legg i hög ålder?
Jag är 40 år och får fortfarande visa legg på systemet. Inte varje gång, men kanske var femte. Blir ju glad så klart, haha. Särskilt som jag är en sliten småbarnsmamma. Är det fler som får visa legg i hög ålder?
Nej.
Det är inget jag heller tänker på eller bryr mig om. Men är ju vuxen nu liksom.
Vid 36 har jag just slutat behöva :P
Nej inget jag ens reflekterat över.
Jag är snart 32 år och jag får visa legg varje gång jag handlar på bolaget
Jag ör 45 och får ibland visa leg. Ser inte speciellt ung ut så jag fattar faktiskt inte varför, kanske bolaget anställer synskadade i stor utsträckning?
Är 38 och får fortfarande visa leg. Man ska ta det som ett gott betyg. Jag tror det kan bero på att många har lite "ångest" kvar sedan tonåren och tidiga 20-års-åldern, då man var orolig för att inte få handla för att man hade ett ungt utseende, eller bli ifrågasatt, och det kan ha en tendens att "hänga med" även när man blir äldre. Sen kan vissa människor i systembolagets personal med "myndig" uppsyn verkligen få en att känna sig som en ung tjej/grabb.
Sista gången var jag 38.
Dansade en Dilbert victory jig i kassan för det. Kassörskan såg ut att skämmas lite.
Ja, det händer emellanåt 😊 Fyller 39 inom några månader.
Jag är man på 37 och bara sluppit visa två gånger i mitt liv :S
Hade en tjej på jobbet som berättade för några veckor sedan att hon fick visa leg också som är 35. Och ja hon ser också ganska sliten ut.
Ibland kommer det upp en slumpmässig kontroll och då kan man få via leg fast man är 70 år
Är 38 och får fortfarande visa leg. Man ska ta det som ett gott betyg. Jag tror det kan bero på att många har lite "ångest" kvar sedan tonåren och tidiga 20-års-åldern, då man var orolig för att inte få handla för att man hade ett ungt utseende, eller bli ifrågasatt, och det kan ha en tendens att "hänga med" även när man blir äldre. Sen kan vissa människor i systembolagets personal med "myndig" uppsyn verkligen få en att känna sig som en ung tjej/grabb.
Ja, fick visa leg när jag skulle köpa snus. Var 42 år då och jag tror åldersgränsen är 18 😄
Ibland kommer det upp en slumpmässig kontroll och då kan man få via leg fast man är 70 år
Är 48. Nu är det några gånger sedan jag senast fick visa men var 47 senast.
När jag var 25 frågade uppfödaren till hunden jag köpte om jag hade tillåtelse hemifrån att köpa hund, så jag har alltid tagits för yngre än jag är.
Jag får också visa leg ibland och jag fyller 50 i höst. Vet att många tycker att jag ser yngre ut än mina år men inte en chans i världen att jag ser ut som en 20-åring. Funderar på om de kanske frågar för att man ska bli glad? Den tanken har slagit mig flera gånger 😊
När jag var 30 fick jag visa leg när jag köpte folköl.
Och i några år till på Systemet.
Man får ta det som en komplimang.