• Anonym (Parsex)

Första gången ni testade sex på flera?

Vi börjar landa i att testa att ha sex tillsammans med ett annat par men har en del funderingar..
    Hur fick ni till det första gången?
    Gav det mersmak?
    Hur hanterade ni en eventuell svartsjuka?
    Har ni fortsatt att ha sex på flera som en extra krydda?
    Vad har ni för eventuella regler?

Hoppas på lite input..

Ha en skön 1-Maj!!

• Svar på tråden Första gången ni testade sex på flera?
  • Anonym (Hyllie)

Träffades via en kontaktsida.

Var lite nervöst första gången och blev inget mer avancerat än att vi bytte partners (Jo, jag och frugan lyckas få till en kyss samtidigt som vi hade sex med respektive "motpart")

Gav helt klart mersmak och vi gör det fortfarande, 25 år senare.

Ingen svartsjuka alls, sex med andra är något vi gör för att det är roligt och ger möjligheter till upplevelser som inte går när man bara är två.

Vi brukar hålla kyssar tjej-kille för oss själva, fast släppt lite på det ibland, beror lite på situationen.

• Anonym (Helena)
    Anonym (Parsex) skrev 2025-05-01 08:35:04 följande:

Vi börjar landa i att testa att ha sex tillsammans med ett annat par men har en del funderingar..
    Gav det mersmak?

Hoppas på lite input..

Ha en skön 1-Maj!!

Jag och min sambo har testat det mesta. Vi började med att ha sex i samma rum som ett annat par. Det var på en hemmafest där vi började ha sex i ett rum och efter en stund kom ett annat par också in. Ingen ville avbryta. Nästa gång fortsatte vi med partnerbyte med ett annat par. Vi hittade dem på ett internetforum. Vi har även provat partnerbyte med flera par på samma gång. Nu mera har vi mest trekanter/gang bang med en eller flera män extra. Min sambo upptäckte att han tänder otroligt mycket på att se mig med andra män och då helst väldigt välutrustade. Jag kom samtidigt på att jag verkligen älskar att bli rejält utfylld då och då.  
    Ingen känner någon svartsjuka och vi har inga regler mer än att säga till om man inte gillar något.
  • CTP
    Anonym (Parsex) skrev 2025-05-01 08:35:04 följande:

Gav det mersmak?

Hoppas på lite input..

Ha en skön 1-Maj!!

Spännande men var lyhörda på varandra...
    Jag var 23 (idag är jag 44) när jag hade min första trekant med min exman och hans kompis. Lång historia kort så var detta inte helt enkelt för mig utan vi fick ta små steg, men till slut körde vi på en liten hemma fest bara vi och hanns kompis och det slutade med en trekant....
    Ja detta väckte lite intresse, kanske mer hos min exman men det tog ett tag innan jag verkligen njöt till fullo av det.
    Ja vi gjorde detta många gånger och sen avancerade över till hotwife-lekar.
    Vi hade bara en regel och det var väl att den som är med i leken får leken tålaFlört
  • Anonym (031killen)

Min dåvarande tjej raggade upp en på en klubb och tog med henne hem 
    Vilket ledde till en trekant där jag knullade de bägge  min tjej blev riktigt kåt av att se mig knulla en annan 
    Detta gav mersmak 
    Nästa gång fick vi med oss ett par hem och hade partnerbyte tyvärr klarade han inte av att tjejen blev kåtare med mig så det blev inget mer möte med dem tillsammans men tjejen kom hem till oss ensam flera gånger 
    Sen har vi levt i swingersvärlden där jag träffade min nuvarande fru 

Svar på tråden Första gången ni testade sex på flera?