Vad tror ni, kan jag vara gravid?
Hej
Vad tror ni om detta tjejer?
Jag hade mensens första dag den 3 April. Brukar ha en cykel på 26-28 dagar. De senaste månaderna/halvåret så ligger jag på 26/27 dagar.
Hade Vad de verkade ägglossning, eller försök till ägglossning runt dag 14-16. Mycket ägglossnings flytningar. Hade mycket oskyddat sex kring de här dagarna. Sen veckan innan mensen ska komma, så hade jag åter igen sådana flytningar i flera dagar, också mycket oskyddat sex.
Kan de vara så att kroppen inte lyckades med ägglossningen första gången, så den kom senare?
Nu är jag på dag 31, fortfarande ingen mens.
Jag brukar ha PMS 1,5-2 veckor innan mensen. Denna gången kände jag ingenting förrän jag var på BIM (beräknad icke mens). Då började jag må illa, få ont i brösten & ont i magen & ryggen.
Jag har haft ont I underlivet också som jag brukar ha någon dag innan mens, känns nästan som tappen öppnar sig & då vet man att mensen är på gång, men nu har ja haft ont i den 5 dagar, & ingen mens.
Jag gjorde ett graviditetstest dag 28, men det var negativt. Så är det bara mensen som är sen, för att ägglossningen kanske blev senare? Så mensen är på gång men inte än?
Eller kan det faktiskt vara så att jag är gravid men har testar för tidigt bara?
Vet vid min senaste graviditet så visade inte stickan något förrän tre veckor efter min ägglossning. Vad tror ni?