• Anonym (TS)

Människor som bara håller med?

Vad är det egentligen för fel på människor som verkligen vill vara med än, men som samtidigt säger i varenda mening 

Ja eller hur.

eller 

Gud vad smart.

Spelar ingen roll vad man säger. Detta är något som konstant sägs eller liknande. Känns sjukt opersonligt 

• Svar på tråden Människor som bara håller med?
  • Anonym (Instämmer.)

Ja men eller hur! Sjukt störande.

• Anonym (Usch JA)

Jag håller med!!!!!
    Finns inget värre än folk som jämt håller med.Tungan ute

• Anonym (H)

Ja, så är det så jag håller med. 

• Anonym (Ella)

Nä, jag håller inte alls med, människor som bara sätter sig på tvären är inte roliga. Såna vill jag inte alls prata med.

😁

Konflikträdsla är nog en anledning. Eller att de inte har någon egen åsikt i frågan och bara flyter med strömmen för att inte verka dumma.

• Anonym (Konsensuslandet)
    Anonym (Ella) skrev 2025-05-03 21:41:57 följande:

Nä, jag håller inte alls med, människor som bara sätter sig på tvären är inte roliga. Såna vill jag inte alls prata med.

😁

Konflikträdsla är nog en anledning. Eller att de inte har någon egen åsikt i frågan och bara flyter med strömmen för att inte verka dumma.

Jag känner bara igen beteendet hos kvinnor där det är viktigare att visa lojalitet mot gruppen än att ha någon form av intellektuell integritet. 
  • Anonym (A)

Om jag håller med är det mest för att jag inte orkar engagera mig i samtalet och vill det ska bli överstökat. Personen är inte så viktig som jag pratar med.

• Anonym (TS)
    Anonym (A) skrev 2025-05-03 23:46:30 följande:

Om jag håller med är det mest för att jag inte orkar engagera mig i samtalet och vill det ska bli överstökat. Personen är inte så viktig som jag pratar med.

Ja så känner jag också, men dessa personer söker upp mig och vill fika och äta lunch m.m med mig? så jag får därför inte ihop det. 
Svar på tråden Människor som bara håller med?