• Anonym (Samlag - Jag är fortfarande glad efter flera timmar efteråt)

Sexet ''stannat'' kvar - Hsde sex och känner fortfarande njutning, som om jag har samlag

Första gången jag hade sex med en person, så kändes det ingenting och jag trodde det var sex. Jag var oftast egentligen inte sugen på personen. Det som jag dock njöt ifrån personen, var personens oralsex.

Men nu hade jag sex med en människa som jag faktiskt var/är sugen på. Vi masserade varandra och jag gillade att jag gav massages till henne. Jag kände mig bekväm med henne, eftersom hon var så öppen och ärlig om saker. Då kände jag mig mer säkrare med henne och tryggare.

Vi hade sex och hennes slida var skön rent fysiskt. Sexet hade vi för flera timmar sedan. Jag är hemma nu.

Jag finner fortfarande det fysiska njutningen och ömhet därnere. Som om jag fortfarande har sex med personen. Jag känner mig också glad,

Jag har också varit så ledsen, eftersom jag har känt att min kompis har agerat ''falskhet'' så länge jag känt människan och nu är vi inte vänner längre, även om den personen säger: ''Det kommer vi att bli och vi kommer ses.''. Jag har känt mig arg och besviken.

Men det där är också borta. Jag känner mig i glad.

• Svar på tråden Sexet ''stannat'' kvar - Hsde sex och känner fortfarande njutning, som om jag har samlag

Frågeställning: Jag har aldrig hört om att man fortfarande kan känna som om man fortfarande har sex eller fortfarande är inne i personen. Det känns fortfarande som om jag har samlag eller i alla fall är inne i personen.

Är det normalt?

Jag har aldrig hört eller läst om det nämligen.

Jag trodde verkligen sexet var så som jag hade det med den ''partnern'' jag hade förut.

• Anonym (Kanske)

Kanske är det så att din nya erfarenhet av vad sex kan vara gjort att dina hormoner och signalsubstanser gjort ett glädjeskutt.
    Det är vad bra sex gör med oss människor. 

När man har bra sex är det inte tal om prestation och teknik utan om lust, känsla och samspel. När detta fungerar stannar lyckokänslan kvar, ibland länge. 

Så jag säger bara GRATTIS till dig. Nu vet du hur det ska vara.

Anonym (Kanske) skrev 2025-05-03 22:49:25 följande:

Kanske är det så att din nya erfarenhet av vad sex kan vara gjort att dina hormoner och signalsubstanser gjort ett glädjeskutt.
    Det är vad bra sex gör med oss människor. 

När man har bra sex är det inte tal om prestation och teknik utan om lust, känsla och samspel. När detta fungerar stannar lyckokänslan kvar, ibland länge. 

Så jag säger bara GRATTIS till dig. Nu vet du hur det ska vara.

Tack för att du gratulerar mig och skriver så vänligt.

Ja, man skulle kunna säga att min första sexpartner (som tog min oskuld), var en sexpartner som bara utnyttjade mig och lurade mig, för att vi skulle ha sex. Jag var inte ens sugen på henne. När jag hon tog min oskuld, så tänkte jag att det är så sex är och jag är nog bara en sådan person, som inte njuter av sex lika mycket som alla andra. JAG tänkte också att vad kul det skulle vara om man var kär i någon och var naken tillsammans med den personen. MEN sex rent fysiskt kommer nog inte kännas så mycket.

Men tänk att jag hade numera sex med någon jag faktiskt ville och var/är sugen på. Vi är nog inte kära i varandra, men vi var nog kåta på varandra.

Hon förstod att jag var nybörjare och hjälpte mig. Var ödmjuk och hon gjorde mig bara ännu mer varm, självsäkrare, tryggare och bekvämare med henne.

Sedan när sexet var över och jag var på väg hem. Kände jag mig bara pirrig. Glad. Och kändes som om min könsorgan var fortfarande inne i henne. Allt kändes bara så bra.

Jag är så glad just nu.
  • Anonym (perspektiv)
    Anonym (Samlag - Jag är fortfarande glad efter flera timmar efteråt) skrev 2025-05-03 23:02:04 följande:
    Tack för att du gratulerar mig och skriver så vänligt.

Ja, man skulle kunna säga att min första sexpartner (som tog min oskuld), var en sexpartner som bara utnyttjade mig och lurade mig, för att vi skulle ha sex. Jag var inte ens sugen på henne. När jag hon tog min oskuld, så tänkte jag att det är så sex är och jag är nog bara en sådan person, som inte njuter av sex lika mycket som alla andra. JAG tänkte också att vad kul det skulle vara om man var kär i någon och var naken tillsammans med den personen. MEN sex rent fysiskt kommer nog inte kännas så mycket.

Men tänk att jag hade numera sex med någon jag faktiskt ville och var/är sugen på. Vi är nog inte kära i varandra, men vi var nog kåta på varandra.

Hon förstod att jag var nybörjare och hjälpte mig. Var ödmjuk och hon gjorde mig bara ännu mer varm, självsäkrare, tryggare och bekvämare med henne.

Sedan när sexet var över och jag var på väg hem. Kände jag mig bara pirrig. Glad. Och kändes som om min könsorgan var fortfarande inne i henne. Allt kändes bara så bra.

Jag är så glad just nu.
    Vad tyckte tjejen då? Var hon lika entusiastisk som du?
  • Anonym (Killekillen)

Vet ju inte om jag känner samma sak som du, men ibland när jag har sex med min fru så känns det som om hon stannar innanför min hud hela dagen.

Så var det idag. Vi hade morgonsex som var otroligt skönt, det var som enda lång orgasm i en timme. Och efteråt så har jag kvar henne i kroppen, liksom.

Jag föreslog att vi skulle gå och lägga oss igen under dagen, på skämt. Jag vet att hon inte vill oftare än en gång i veckan.

Men skön känsla. mmm

• Anonym (xoxo)
    Anonym (perspektiv) skrev 2025-05-03 23:06:03 följande:
    Vad tyckte tjejen då? Var hon lika entusiastisk som du?
    Ja, det är ju en bra fråga. Hoppas att hon var lika intresserad av det hela. Prostituerade kvinnor räknas inte. De gör ett arbete mot betalning.
Svar på tråden Sexet ''stannat'' kvar - Hsde sex och känner fortfarande njutning, som om jag har samlag