Sexet ''stannat'' kvar - Hsde sex och känner fortfarande njutning, som om jag har samlag
Första gången jag hade sex med en person, så kändes det ingenting och jag trodde det var sex. Jag var oftast egentligen inte sugen på personen. Det som jag dock njöt ifrån personen, var personens oralsex.
Men nu hade jag sex med en människa som jag faktiskt var/är sugen på. Vi masserade varandra och jag gillade att jag gav massages till henne. Jag kände mig bekväm med henne, eftersom hon var så öppen och ärlig om saker. Då kände jag mig mer säkrare med henne och tryggare.
Vi hade sex och hennes slida var skön rent fysiskt. Sexet hade vi för flera timmar sedan. Jag är hemma nu.
Jag finner fortfarande det fysiska njutningen och ömhet därnere. Som om jag fortfarande har sex med personen. Jag känner mig också glad,
Jag har också varit så ledsen, eftersom jag har känt att min kompis har agerat ''falskhet'' så länge jag känt människan och nu är vi inte vänner längre, även om den personen säger: ''Det kommer vi att bli och vi kommer ses.''. Jag har känt mig arg och besviken.
Men det där är också borta. Jag känner mig i glad.