• Anonym (Man)

Kvinnor som gillar FaceRiding och FaceSitting?

Var hittar man kvinnor som gillar FaceRiding och FaceSitting utan oralsex och kanske med också, för en seriös relation och inget annat, finns det dejtings appar för det?

• Svar på tråden Kvinnor som gillar FaceRiding och FaceSitting?
  • felicityporter

Jag är så familiär med ämnet, men jag trodde att facesitting innebär att killen ger tjejen oralsex medan man liksom sitter på killens huvud? Har jag helt fel där? Orkar inte googla porr just nu.

• Anonym (Att vissa aldrig lär sig)

Knappast på Familjeliv då detta inte är någon porrsajt. 

• Anonym (Man)
    felicityporter skrev 2025-05-04 05:07:57 följande:

Jag är så familiär med ämnet, men jag trodde att facesitting innebär att killen ger tjejen oralsex medan man liksom sitter på killens huvud? Har jag helt fel där? Orkar inte googla porr just nu.

Det kan vara både med och utan oralsex, det visste jag inte heller förut, men kollar man på porr är det nog alltid med
  • Anonym (Man)
    Anonym (Att vissa aldrig lär sig) skrev 2025-05-04 14:24:16 följande:

Knappast på Familjeliv då detta inte är någon porrsajt. 

Sen När har Familjeliv blivit en dejting app
    Anonym (Man) skrev 2025-05-05 14:10:05 följande:
    Sen När har Familjeliv blivit en dejting app
    Exakt. Så skapa inte såna trådar. 
  • Anonym (Leif)

Tyckte han frågade om var det fanns dejtingappar?

Anonym (Leif) skrev 2025-05-05 14:16:04 följande:

Vilket han lätt hade kunnat kolla upp själv genom en enkel Googlesökning.

Att gå in på ett familjeforum och ställa dessa högst opassande frågor vittnar både om en dylåg social kompetens och ett underliggande motiv om att hitta en viss typ av personer härinne. Det är en förklädd kontaktsida för sex, helt klart.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Leif) skrev 2025-05-05 14:16:04 följande:

Anonym (Att vissa aldrig lär sig) skrev 2025-05-05 14:12:01 följande:
    Exakt. Så skapa inte såna trådar. 
    Anonym (Att vissa aldrig lär sig) skrev 2025-05-05 14:20:46 följande:
    Vilket han lätt hade kunnat kolla upp själv genom en enkel Googlesökning.

Att gå in på ett familjeforum och ställa dessa högst opassande frågor vittnar både om en dylåg social kompetens och ett underliggande motiv om att hitta en viss typ av personer härinne. Det är en förklädd kontaktsida för sex, helt klart.

Ja exakt man frågar ju om råd så blir man påhoppad istället, man blir dömd, dessutom skrev jag för en seriös relation
  • Anonym (Kaveln)

Finns en liten by i Ulanbator, uppe på en kulle. Där finns de kvinnor ts söker efter. Köp en enkel biljett dit för du lär aldrig vilja komma hem igen när du får dina drömmar uppfyllda 

• Anonym (Man)
    Anonym (Kaveln) skrev 2025-05-08 13:18:15 följande:

Finns en liten by i Ulanbator, uppe på en kulle. Där finns de kvinnor ts söker efter. Köp en enkel biljett dit för du lär aldrig vilja komma hem igen när du får dina drömmar uppfyllda 

Är det ett skämt, hahaha vart ligger det, är det så ovanligt fast det måste ju finnas någon kvinna som gillar det och vill ha en seriös relation
Svar på tråden Kvinnor som gillar FaceRiding och FaceSitting?