• RainbowFamilyDreams

Fyra sprutor med Gonal F (femte ikväll) - ägglossningsflytning redan!!?

Hej. Jag fick nyligen på kvällen världens ägglossningsflytning, har tagit gonal F fyra kvällar och tar den femte ikväll.

Försöker hitta info om detta, och vad jag kan se är det inte ovanligt? Men jag är bara på dag 4-5 nu, nån som fått ägglossningsflytningar så här tidigt i stimuleringen? Tar Fyremadel ikväll tack o lov. Man nojjar ju såkart för förtidig ägglossning, men kanske är det bara kroppens svar på att hormorerna börjat kicka igång?? Har haft det rätt lugnt och inte haft några direkta symtom senaste dagarna mer än en orolig mage...

Har dos 150 Gonal F, och har ett AMH på 2.5 ng/ml (18 pmol/l) och är 34 år.

Hoppas på seriösa svar.

Tacksam för era erfarenheter..

• Svar på tråden Fyra sprutor med Gonal F (femte ikväll) - ägglossningsflytning redan!!?
  • Josefine1987
    RainbowFamilyDreams skrev 2025-05-04 19:42:07 följande:
    Fyra sprutor med Gonal F (femte ikväll) - ägglossningsflytning redan!!?

Hej. Jag fick nyligen på kvällen världens ägglossningsflytning, har tagit gonal F fyra kvällar och tar den femte ikväll.

Försöker hitta info om detta, och vad jag kan se är det inte ovanligt? Men jag är bara på dag 4-5 nu, nån som fått ägglossningsflytningar så här tidigt i stimuleringen? Tar Fyremadel ikväll tack o lov. Man nojjar ju såkart för förtidig ägglossning, men kanske är det bara kroppens svar på att hormorerna börjat kicka igång?? Har haft det rätt lugnt och inte haft några direkta symtom senaste dagarna mer än en orolig mage...

Har dos 150 Gonal F, och har ett AMH på 2.5 ng/ml (18 pmol/l) och är 34 år.

Hoppas på seriösa svar.

Tacksam för era erfarenheter..

Jag kommer inte ihåg exakt, men jag fick ägglossningsflytning tidigt innan jag började med Fyremadel (kanske dag 3 eller så). Jag hade blivit förvarnad om det, så blev inte orolig av den anledningen. Det verkar vanligt :)

Stort lycka till!
  • RainbowFamilyDreams

Tack Josefine! Fick det igår och den var ganska rejäl, men sen kom det inget efter det. Det blir kanske mer ;).
    kändes skönt att ta fyremadelen oavsett ;), man får ju för sig att ägglossningen ska ske typ när som helst, haha! 

tack för lugnande svar :), 

Josefine1987 skrev 2025-05-04 23:14:54 följande:
    Jag kommer inte ihåg exakt, men jag fick ägglossningsflytning tidigt innan jag började med Fyremadel (kanske dag 3 eller så). Jag hade blivit förvarnad om det, så blev inte orolig av den anledningen. Det verkar vanligt :)

Stort lycka till!
Svar på tråden Fyra sprutor med Gonal F (femte ikväll) - ägglossningsflytning redan!!?