• Anonym (Jag)

Grät efter sexet, känner mig fånig

Igårkväll upprepades något som hänt flera gånger nu... pojkvännen driver upp mig till så höga höjder... och sen bara platt fall. Jag har sagt upprepade gånger att det inte ger mig något med endast fingrar och ännu mindre om jag gör det själv. Det är inte skönt för mig... men utan förvarning lägger han sig ner och börjar runka av sig, tar min hand och lägger den på mig och säger åt mig att leka med mig själv. Jag har många års historik av övergrepp och i den stunden slår en spärr in, jag kan inte säga ifrån, så jag är än en gång helt otillfredställd när han är klar och börjar prata som vanligt, innan han sa godnatt. Jag vände ryggen till för att inte visa att det till slut brustit för mig och tårarna rann... han vet allt om det jag varit med om och jag vet att han inte vill göra mig illa, men ändå gör han det?

• Svar på tråden Grät efter sexet, känner mig fånig
  • Anonym (F)

Fånig ska du inte känna dig.

Men jag förstår inte riktigt. Vill han inte penetrera dig, och det är det du vill?
    Om du varit med om övergrepp så är det väl penetration som är känsligt eller?

• Anonym (Jag)
    Anonym (F) skrev 2025-05-05 08:04:07 följande:

Fånig ska du inte känna dig.

Men jag förstår inte riktigt. Vill han inte penetrera dig, och det är det du vill?
    Om du varit med om övergrepp så är det väl penetration som är känsligt eller?

Har inga som helst problem med penetration... jag vet inte varför han gör så, vi har haft "fullbordat" flera gånger. Och det hade inte ens behövt vara det, men att han gjort NÅGOT, inte bara sagt åt mig att fixa det själv.
  • Anonym (F)
    Anonym (Jag) skrev 2025-05-05 08:26:11 följande:
    Har inga som helst problem med penetration... jag vet inte varför han gör så, vi har haft "fullbordat" flera gånger. Och det hade inte ens behövt vara det, men att han gjort NÅGOT, inte bara sagt åt mig att fixa det själv.
    Jag förstår inte heller varför han gör så, du får prata med honom. Kommunikation är viktigt.

Det jag inte förstår är ju varför han gör så, för man vill väl tillfredsställa sin partner som första prio.
Svar på tråden Grät efter sexet, känner mig fånig