• Ireallylikeher

När i ett förhållande kan man fråga kvinnan som man är ihop med om onani?

När i ett förhållande är det lämpligt att fråga kvinnan som man är ihop med om hon brukar onanera och fråga om hon i så fall vill onanera tillsammans med mig? Jag frågar för att jag kanske ska bli ihop med en kvinna som jag är kär i, förutsatt att hon vill det. Jag är enormt nyfiken på henne och på om hon brukar göra det eller inte.

• Svar på tråden När i ett förhållande kan man fråga kvinnan som man är ihop med om onani?
  • burleskburkläsk
    Ireallylikeher skrev 2025-05-05 11:36:11 följande:
    När i ett förhållande kan man fråga kvinnan som man är ihop med om onani?

När i ett förhållande är det lämpligt att fråga kvinnan som man är ihop med om hon brukar onanera och fråga om hon i så fall vill onanera tillsammans med mig? Jag frågar för att jag kanske ska bli ihop med en kvinna som jag är kär i, förutsatt att hon vill det. Jag är enormt nyfiken på henne och på om hon brukar göra det eller inte.

Du har i dagarna skrivit att ni kanske skall bli ett par.

Du har också velat ha tips om att sova i samma säng.

Vill minnas att du också frågat hur göra när besöka hennes päron.

Varför all denna stress om något som kanske inte blir av???

Det kan dock vara smart att vara ett par innan du frågar...så spar det (enbart tips)

Om ni ligger i samma säng kanske allt händer av sig själv ändå...

Så du vill runka och att hon skall titta på...känns det som...oavsett vilket så fråga när ni är ett par...har du tur kanske hon vill smaka på dig och utan att du frågar...inte fel att fråga dock som sagt men skräm inte bort henne med stress rörande sex...har du klarat dig utan gör du det ett litet tag till...

När blir ni ett par då?
    Hur skall det gå till?
  • Ireallylikeher
    burleskburkläsk skrev 2025-05-05 13:05:06 följande:

Det kan dock vara smart att vara ett par innan du frågar...så spar det (enbart tips)

Så du vill runka och att hon skall titta på...känns det som...oavsett vilket så fråga när ni är ett par...har du tur kanske hon vill smaka på dig och utan att du frågar...inte fel att fråga dock som sagt men skräm inte bort henne med stress rörande sex...har du klarat dig utan gör du det ett litet tag till...

När blir ni ett par då?
    Hur skall det gå till?
    Det finns givetvis ingen stress, jag har tålamod och självklart så kommer jag att respektera hennes val och inte pressa henne på något sätt. Jag har givetvis ingen aning om huruvida hon ens är kär i mig eller ej och jag frågar enbart här för att jag funderar och för att vara förberedd om vi skulle bli ett par, inte för att jag redan nu skulle ta ut någonting i förskott och självklart så kommer jag inte att fråga henne förrän vi är ihop om vi nu blir det.
  • Ireallylikeher

När blir ni ett par då?
    Hur skall det gå till?
    Jag ska berätta för henne att jag är kär i henne när det känns rätt.
  • Tukt

Om du inte känner på dig det själv, ska du nog inte fråga alls.

• Ireallylikeher

När blir ni ett par då?
    Hur skall det gå till?
    Jag är övertygad om att hon brukar onanera i bland, dock så vet jag ju inte det förrän jag eventuellt har frågat henne om hon gör det, förutsatt att vi blir ihop förstås.
  • Anonym (Rodney)

Kära TS, det låter som om du sitter på din kammare och fantiserar om ett förhållande som inte finns. Du kanske ska börja med att prata med hen, ta en fika, gå på bio, kolla om hen verkar intresserad. Om det finns passion så löser sig allt.

Grubbla inte. Gå ut.

• Ireallylikeher
    Anonym (Rodney) skrev 2025-05-05 14:42:22 följande:

Kära TS, det låter som om du sitter på din kammare och fantiserar om ett förhållande som inte finns. Du kanske ska börja med att prata med hen, ta en fika, gå på bio, kolla om hen verkar intresserad. Om det finns passion så löser sig allt.

Grubbla inte. Gå ut.

Jag umgås med kvinnan som jag är kär i då och då och jag ska se om hon är intresserad.
  • Ireallylikeher
    Anonym (Rodney) skrev 2025-05-05 14:42:22 följande:

Grubbla inte. Gå ut.

Jag vet inte hur jag ska berätta för henne att jag är kär? Hur ska jag formulera min kärleksförklaring till henne?
  • Anonym (Rodney)
    Ireallylikeher skrev 2025-05-05 14:52:52 följande:
    Jag vet inte hur jag ska berätta för henne att jag är kär? Hur ska jag formulera min kärleksförklaring till henne?
    Det kan du vänta med. Börja med att lära känna henne, ta en fika ihop, gå på bio, hjälp henne med saker hon behöver hjälp med, var intresserad av henne, lyssna på henne och kom ihåg vad hon har berättat.

Att bygga upp en relation till att handla om kärlek kan ta lite tid, veckor, månader, ibland år. Ha tålamod.
Svar på tråden När i ett förhållande kan man fråga kvinnan som man är ihop med om onani?