Ge mig era bästa tips
Jag har träffat en kille sen ett par månader tillbaka. Han har hört av sig otroligt mycket och vi har verkligen så himla roligt ihop. Sexet är helt fantastiskt och det är något som han även har påtalat många gånger. Allt har verkligen känts så grymt bra. Annars har jag totalt tappat tron på mig själv i att känna när allt är underbart liksom.
vi kommer både två från förhållande där vi blivit utsatta för otrohet. Vilket vi pratat om och det är absolut inte okej.
Vi har inte uttalat att vi är ihop men det har verkligen känts så. Nu i helgen upptäckte jag att han varit hos en tjejkompis. utan att säga något. Jag konfronterade honom och han säger att dom bara är kompisar. Och att han aldrig skulle göra något mot mig. MEN att han är lite nyfiken på henne kom d fram efter ett tag. Han förklarar sig och vill att vi ska träffas. Skickar röda hjärtan m.m. han skriver att han känner sig dum för att d blivit som d blivit. Jag blir så galet besviken att när man väl vågar sig på att försöka igen så blir det såhär. Samtidigt har det känts så otroligt bra, jag brukar ändå kunna utläsa människor men det har bara känts som att han varit superlycklig med mig. Jag fattar ingenting. Samtidigt så säger han att han aldrig har kunnat prata om saker så som med mig, och att han tycker om mig otroligt mycket. Jag blir helt förvirrad och vet inte hur jag ska agera. Någon som har ett bra tips?