Män som behöver kvinnor i sina liv för att kunna "leva".
Det flödar över av dem på datingapparna. Män som tror att den största lycka man kan få i livet är att bli tillsammans med en kvinna eller bara få ett ligg. Män som saknar intressen, ofta också jobb, som inte kan konversera med än med korta meningar, "Hej, vad görs?" "Kåt"? "Lust att träffas"? osv. Män som dessutom försöker med kvinnor som är 10-poängare när de själva är oattraktiva och ibland motbjudande. Varför är så många män så beroende av att ha en kvinna i sina liv eller få ligg för att känna sig som "värdiga" människor eller känna att de lever? Och varför är dessa män så ovilliga att anstränga sig för att öka sitt attraktionsvärde på relationsmarknaden? Jag menar, vill man något väldigt mycket, då är min tanke att man gör allt för att lyckas med sitt mål.
Den som verkligen vill ha ett visst jobb, utbildar sig och gör det som står i hens makt för att kunna få drömjobbet. Likadant funkar det vid dating. Jag frågar därför er män här, varför har just DU ett så starkt behov av att träffa en kvinna och vad gör du för att uppnå det?