• angel27

Du som bor och lever på 2 olika ställen

Jag vet att siffran mellan kärleken inte ska spela nån roll, finns en man som vill spendera sitt liv med mig men bor i USA, jag är 8 år äldre 😆😳 

Alltså jag har alltid fallit för äldre men nu är jag kluven ???? han vet att jag har barn och han vill ha dom som sina egna då han inte har egna. 🥹
    Jag är ensamstående till 3 barn men 2 st är de som kommer att få pendla. 
    För o nackdelar med skola osv... 
    Jag tänkte för er som lever ett sånt liv idag el har gjort, när ni bodde på 2 olika ställen, bodde ni längre i andra landet än i Sverige, el bodde ni 6 mån i ena och 6 mån i andra? 
    Försöker se möjligheter om detta kommer att passa mig i framtiden. ????
    Vad ska man tänka på ni som vet?!
    Jag är 46 och han 38 och jag bor inom Östergötland. 🙏
  • Svar på tråden Du som bor och lever på 2 olika ställen
  • Anonym (?)

Har ni träffats?
    Kan han tänka sig flytta till Sverige? 

• Tow2Mater

Du anser redan att dina barn ska kunna pendla med dig och bo i båda länderna, och de har inte ens träffat mannen, han har inte träffat dem. Har du ens träffat mannen? Skärp dig nu. Tänk lite.

• Anonym (Volvo duett)

Med tanke på den enorma mängd romansbedrägerier som finns är min första tanke om han faktiskt är den han utger sig för att vara?
    Har ni träffats? 

Som mamma själv skulle jag inte under några omständigheter flytta utomlands med barnen då det finns ett kontaktnät här med pappa, farmor och eventuella halvsyskon. Det är för krångligt. 

Utifrån mig själv skulle jag kräva att han flyttar hit. Provbo 1 år och se om det överhuvudtaget funkar i en vardag med skola, jobb och svenskt liv.

Tänker också att det kan vara nyttigt att se några avsnitt av "90 days fiancee" för att få lite mer matnyttiga tips man inte tänker på som kan vara farhågor och fallgropar.  

Svar på tråden Du som bor och lever på 2 olika ställen