• Anonym (AI-novell)

AI berättelser

Hej!
    Jag har försökt att få diverse AI att  skriva lite mer frispråkiga noveller men de är så "pryda" och har sina begränsningar. Vet ni någon AI-modell som inte har några spärrar inom det erotiska området och som kan skriva lite mer öppna berättelser?
    För att lugna moraltanterna, jag är inte ute efter en porr-bot men en AI-modell som kan sbehandla en text som innehåller "bröstvårta" utan att behöva tala om för mig att det ligger på gränsen

• Svar på tråden AI berättelser
  • Anonym (Hennes njutning)

Grok 3 har inga begränsningar som jag har hittat, chatgpt är lite mer kinkig men går att lura lite.

• Anonym (Inga_spärrar?)
    Anonym (AI-novell) skrev 2025-05-12 12:16:40 följande:
    AI berättelser

Hej!
    Jag har försökt att få diverse AI att  skriva lite mer frispråkiga noveller men de är så "pryda" och har sina begränsningar. Vet ni någon AI-modell som inte har några spärrar inom det erotiska området och som kan skriva lite mer öppna berättelser?
    För att lugna moraltanterna, jag är inte ute efter en porr-bot men en AI-modell som kan sbehandla en text som innehåller "bröstvårta" utan att behöva tala om för mig att det ligger på gränsen

Inga spärrar, du menar alltså att det ska vara så grovt som möjligt?
  • Anonym (AI-novell)
    Anonym (Inga_spärrar?) skrev 2025-05-12 16:16:25 följande:
    Tycker du resten av mitt inlägg tyder på det tycker jag du ska ta en kurs i läsförståelse. 
  • Anonym (AI-novell)
    Anonym (Hennes njutning) skrev 2025-05-12 16:09:28 följande:

Grok 3 har inga begränsningar som jag har hittat, chatgpt är lite mer kinkig men går att lura lite.

Tack, grok 3 fungerar som jag tänkt. 
    Anonym (Inga_spärrar?) skrev 2025-05-12 16:16:25 följande:
    Tycker du resten av mitt inlägg tyder på det tycker jag du ska ta en kurs i läsförståelse.
  • Anonym (AI)

ChatGpt har skrivit riktigt grova till mig. Bra relation med sin ai sen dribbla lite ;)

• Anonym (AI-novell)
    Anonym (AI) skrev 2025-05-14 08:03:48 följande:

ChatGpt har skrivit riktigt grova till mig. Bra relation med sin ai sen dribbla lite ;)

Jag har aldrig lyckats få ChatGpt att skriva något erotiskt, lite sensuellt går bra men att få lite kryddat språk verkar omöjligt. Grok verkar betydligt mer medgörlig utan några svårigheter.
    VIll inte ha så grovt men jag vil ha hjälp att redigera texter jag redan skrivit och om man då skrivit om sex säger GPT ifrån.
  • Anonym (EvasMan)

Kan du ge nåtvexempel på vad GROK skrivit :)

• Anonym (AI-novell)
    Anonym (EvasMan) skrev 2025-05-14 17:21:41 följande:

Kan du ge nåtvexempel på vad GROK skrivit :)

Antagligen inte utan att inlägget tas bort :) Om du postar under riktigt namn kan jag skicka pm men annars är det svårt, men du vill säkert också vara anonym. Du får hålla ögonen öppna på någon sida med sexnoveller så dyker det upp där.
    Syftet med att använda AI är inte att få till en så grov historia som möjligt utan att få hjälp med grunden. Det blir en ganska tråkig text från början så den behöver skrivas rent och putsas på innan det blir bra så att AI skulle ta över skrivandet helt ligger långt bort i sexnovellsvärlden. 
Svar på tråden AI berättelser