• Anonym (Kanske gravid?)

Kan Ovitrelle ge falskt positivt graviditetstest efter 10 dygn och 14 timmar?

Hej!
    Som rubriken lyder, skulle det kunna vara så? Eller är "upp till 10 dygn" den absoluta maxgränsen som tillverkaren satt för att försäkra sig?

Tack på förhand 😊

• Svar på tråden Kan Ovitrelle ge falskt positivt graviditetstest efter 10 dygn och 14 timmar?
  • Anonym (Hoppas)

Tror inte det går att säga aldrig. Alla kroppar är ändå lite olika hur fort ämnen och hormoner går ut. Testa igen snart och blir det fortsatt tydligt så är du gravid! Hopppas det är plus 😍

• Anonym (Kanske gravid?)
    Anonym (Hoppas) skrev 2025-05-12 22:39:51 följande:

Tror inte det går att säga aldrig. Alla kroppar är ändå lite olika hur fort ämnen och hormoner går ut. Testa igen snart och blir det fortsatt tydligt så är du gravid! Hopppas det är plus 😍

Tack för svar och lyckönskningar 😊
    Det är just det där med att behöva vänta och sen kanske bli besviken 🤣
    Jag hade tänkt vänta till imorgon, för det motsvarar samma dag som jag testade positivt med förra barnet. Men sen kom jag på att det skulle vara kul att se hur tidigt det egentligen går att få positivt, men det var först idag efter testet som jag kom ihåg att jag ju har tagit Ovitrelle också 🙈

Det blir en natt i ovisshet 😂
  • Josefine1987
    Anonym (Kanske gravid?) skrev 2025-05-12 22:44:22 följande:
    Tack för svar och lyckönskningar 😊
    Det är just det där med att behöva vänta och sen kanske bli besviken 🤣
    Jag hade tänkt vänta till imorgon, för det motsvarar samma dag som jag testade positivt med förra barnet. Men sen kom jag på att det skulle vara kul att se hur tidigt det egentligen går att få positivt, men det var först idag efter testet som jag kom ihåg att jag ju har tagit Ovitrelle också 🙈

Det blir en natt i ovisshet 😂
    Vet inte, men vad roligt att ni redan lyckats med ett barn och håller tummarna stenhårt för denna också!
  • Anonym (Hoppas)

Hur har det gått? 🥰

Svar på tråden Kan Ovitrelle ge falskt positivt graviditetstest efter 10 dygn och 14 timmar?