• Anonym (H.h.)

Gled ur mig, ont nu efteråt

Hade sex med min man i helgen och plötsligt råkade han komma för långt ut ur mig och stötte liksom utanför mig.. om ni fattar. Det gjorde lite ont på honom och jag känner då åxå att det gjorde lite ont. Men inte värre än att vi kunde fortsätta. Efteråt dock kännde jag att de gjorde ont och dagen efter jätteont. Blödde till ock med lite.  Och fruktansvärt ont när jag kissade och torkade mig.  Dock kunde vi ha sex redan på morgonen. Det kändes lite men allt kändes ändå underbart. 

Men som sagt det gör fortfarande ont när jag kissar och torkar mig.  Har blivit bättre än vad det var i fredags...men ändå. Vad har hänt och är det nåt jag måste kolla upp? Ska på cykelfest på lördag är rädd att det kommer göra ont. 

• Svar på tråden Gled ur mig, ont nu efteråt
  • Anonym (E)

Du har säkert bara fått en liten "rispa" eller vad jag ska kalla det precis vid kanten och det är därför det svider och ömmar, jag har fått så någon gång, gick över på ett par dagar, testa typ babyolja eller något för att mjuka upp irritationen.

Jag hade avvaktat, kanske tittat i en spegel eller ringt och rådfrågat någon gyn, inget jag hade gått och sökt vård för om det inte höll i seg i över en vecka typ, det är bara tisdag idag så förhoppningsvis har du läkt till lördag 

Svar på tråden Gled ur mig, ont nu efteråt