Män med långa penisar
Upplever ni det som begränsande vid vaginal penetration? Att behöva hålla tillbaka för att det inte ska göra ont på er partner.
Upplever ni det som begränsande vid vaginal penetration? Att behöva hålla tillbaka för att det inte ska göra ont på er partner.
Jag tänker så lång att hela inte går in, utan att det är förenat med obehag.
Nu är jag inte jättestor (19) men jag upplever inget problem. I vissa ställningar bottnar jag och det är inte skönt för mig heller. Avsugning blir antagligen svårare fördel som utför det men min sambo har en bra teknik.
Nej, tjejerna går verkligen igång på min bamse och sen är det full rulle på alla sätt
Verkar vara något med många tjejer och stora. En ringer veckor efteråt och vill ha mera.
Jag har hört två vänninor beklaga sig över ovanstående. I båda fallen har det varit män med de längsta de någonsin sett.
I det första fallet för att han tryckte in den för djupt och med full kraft; så att det bara gjorde ont. I det andra fallet för att längden gjorde honom passiv - hon fick mest rida honom för att styra djupet - och hon saknade att bli hårt påsatt.
Därför undrar jag över mäns perspektiv på det hela.
Nu är jag visserligen kvinna men kan vittna för mitt ex som behövde hålla tillbaka. Jag älskar att ha sex hårt och bakifrån men det funkade inte, han slog i. Saknar varken honom eller kuken.
Nu är jag visserligen kvinna men kan vittna för mitt ex som behövde hålla tillbaka. Jag älskar att ha sex hårt och bakifrån men det funkade inte, han slog i. Saknar varken honom eller kuken.
Det gör ont och är obehagligt när det rör vid tappen.
Jag är stor, men inte någon jätte. Min partner får in halva i munnen och det skulle vara nice med hela. Men men, så är det.
Jag kan även bottna i henne vid vissa ställningar, men jag har inte gjort henne illa och hon klagar inte på det.
När den tar emot är det inte skönt för någon, så får jag hålla igen.
När den tar emot är det inte skönt för någon, så får jag hålla igen.