Vill han inte vara med mig?
Jag ska försöka hålla mig kortfattad men har ett problem som jag skulle behöva lite råd och tips om.
Jag och min kille blev sambos för ca 2 månader sedan och efter det har jag upplevt att han umgåtts mer med sina kompisar än tidigare, antagligen för att han känner att vi redan bor med varandra så vi träffas varje dag.
För mig är det väldigt viktigt att göra saker tillsammans utanför vardagen och högtider är det bästa jag vet (han vet att jag känner så) men nu när vi pratade om midsommar så kläckte han ur sig att han ska åka med sina killkompisar till en festival och fira med dom istället så vi är på olika håll och firar...
Samma sak gäller i sommar när hela min familj ska till spanien tillsammans och det kommer nog bli sista gången alla får ihop det samtidigt men då håller han på att planerar in en resa med sina kompisar samma datum och jag blir som ett andra hands val om dom bokar resan ett annat datum.
Det klart att han ska få ha roligt med sina vänner också och vill inte begränsa honom vilket han känner att jag gör när jag berättat att detta känns konstigt för mig.
Hur ska jag tänka i en sån här situation? överreagerar jag eller hur hade ni gjort?
Tacksam för alla råd jag lan få!