• Anonym (Förstår ej.)

Varför attraheras unga och äldre kvinnor av mig men ingen inom "rätt" åldersspann?

Alltså jag förstår verkligen inte detta. Tjejer som ser (vet ej ålder) men alldeles för unga ut samt kvinnor som är för gamla gillar mitt utseende. De båda olika generationerna söker kontakt med mig. Men de kvinnor som BORDE vilja söka kontakt med mig är totalt ointresserade. Där blir det himlande med ögonen och fly. Medan de andra 2 generationerna gärna vill stanna upp och prata och se vem man är. 

Vad är hela grejen? Jag förstår inte? Visserligen flyr jag själv de som ser för unga ut och för gamla. Men önskar ju få kontakt med någon inom en realistisk åldersspann. Men det är omöjligt. Jag duger alltså inte för de jag borde duga för. Men jag duger för de yngre samt de äldre. 

Vad är hela psykologi bakom egentligen? Menar, visst , äldre kan ha överseende osv. Men yngre de ser mig som spännande, medan de inom rätt åldersspann antingen ser mig som otillräcklig eller farlig (vad vet jag?) 

Blir galen på det här. 

• Svar på tråden Varför attraheras unga och äldre kvinnor av mig men ingen inom "rätt" åldersspann?
  • Anonym (Förstår ej.)

Kan vi återgå till ämnet nu? 

• Anonym (Linnea)

Jag tycker att det är enklare att vara trevlig och social med män i "fel" ålder, för där är risken mindre att de tolkar min trevlighet som att jag är intresserad av en relation/sex.

Med killar i min egen ålder måste jag alltid vara beredd att sätta gränser och markera tydligt att jag inte är intresserad av mer än att prata.

• Lynx123

Reagerar på två saker: att kvinnor himlar med ögonen och flyr och att du tolkar det som intresse när tjejer som är 14 eller yngre hälsar på dig. Det sistnämnda visar att du inte riktigt lärt dig att tolka vanliga, sociala beteenden och det förstnämnda på en reaktion som brukar komma när en person agerar störande eller besvärligt.

Vet så klart ingenting om dig och hur du beter dig i sociala sammanhang, men undrar om du har några tjejkompisar. Vad säger dina vänner?

Har du exempel på hur du själv interagerar med kvinnor? Vad händer innan du får de där negativa reaktionerna? Försöker.du tex inleda samtal på gymmet eller att ragga på krogen?

• Anonym (Love)

Kvinnor mellan 30-40 är som målsökande robotar efter en bra avelshingst. Det är deras viktigaste år i livet och dom lägger inte tid på män som är det minsta ointressanta. Det har dom inte tid för.

Dom vill ha en vettig man och har höga krav.

Kvinnor över och under denna ålder är generellt sett lite mer avspända.

Ps. Trist att några direkt måste attackera det faktum att yngre kvinnor tittar till/är sociala. Vad dom tycker och tänker kan ingen veta. Men det tar fokus från grundfrågan. 

• Anonym (Red flags)

Det bara skriker red flags om dig. Hur kan du säga att det bara är 11-15 (!) åriga tjejer som ser dig? Normala människor har inte ens en aning om ifall 11-15-åringar lägger märke till en, eftersom man inte ens riktar blicken dit. Du verkar söka blicken till barn. Du ger fruktansvärt obehagliga vibbar och att du tolkar in intresse i det hela ger väldiga varningsflaggor. Du borde förstå det här själv. 

• Anonym (Förstår ej.)
    Anonym (Red flags) skrev 2025-05-17 10:09:14 följande:

Det bara skriker red flags om dig. Hur kan du säga att det bara är 11-15 (!) åriga tjejer som ser dig? Normala människor har inte ens en aning om ifall 11-15-åringar lägger märke till en, eftersom man inte ens riktar blicken dit. Du verkar söka blicken till barn. Du ger fruktansvärt obehagliga vibbar och att du tolkar in intresse i det hela ger väldiga varningsflaggor. Du borde förstå det här själv. 

Med din retorik så borde du ju kalla mig för sådan som gillar ha sex med lik med då jag har registrerat att äldre gärna söker kontakt med mig. Du är inte seriös fi tråden utan endast iu dina anklagelser. Kom tillbaka när du har något att bidra med på riktigt.
  • Anonym (Förstår ej.)
    Anonym (Linnea) skrev 2025-05-17 04:59:22 följande:

Jag tycker att det är enklare att vara trevlig och social med män i "fel" ålder, för där är risken mindre att de tolkar min trevlighet som att jag är intresserad av en relation/sex.

Med killar i min egen ålder måste jag alltid vara beredd att sätta gränser och markera tydligt att jag inte är intresserad av mer än att prata.

Ja, jag har lagt märke till det beteendet. 

Nej, jag tror inte att de vill ha sex bara för att de hälsar. Som jag skrev från start så har jag endast registrerat vilka som överhuvudtaget söker kontakt med mig. Inget mer än så. Det övriga du skrev står för dina egna sjuka tolkningar och har ingenting med mig att göra.

• Anonym (Förstår ej.)
    Lynx123 skrev 2025-05-17 07:11:10 följande:

Reagerar på två saker: att kvinnor himlar med ögonen och flyr och att du tolkar det som intresse när tjejer som är 14 eller yngre hälsar på dig. Det sistnämnda visar att du inte riktigt lärt dig att tolka vanliga, sociala beteenden och det förstnämnda på en reaktion som brukar komma när en person agerar störande eller besvärligt.

Vet så klart ingenting om dig och hur du beter dig i sociala sammanhang, men undrar om du har några tjejkompisar. Vad säger dina vänner?

Har du exempel på hur du själv interagerar med kvinnor? Vad händer innan du får de där negativa reaktionerna? Försöker.du tex inleda samtal på gymmet eller att ragga på krogen?

Nu är ju du en snubbe (om jag har uppfattat rätt?)

Har fast jobb, djurvänlig. Vill skaffa familj. Skötsam ekonomi. Körkort, bil. Ödmjuk och lyssnar på vad andra har att säga. Har vänner både av kvinnligt och manligt kön. Men återigen, Ingen kring min ålder är intresserad förutom tillfälligt sex, men ej förhållande. Har absolut inga problem i sociala sammanhang, tvärtom brukar jag vara den som lyfter taket bland alla (när jag vill umgås med andra.) Jag är ingen incel som inte vågar prata med folk, tvärtom! 

Har haft sjukt mycket sex också med fler än vad jag har hållit räkning på . Men jag vill skapa en familj. Och där är det ingen som vill trots att jag förmodligen har haft drömmen om en "riktig familj" längre än dagens kvinnor i rätt ålder dessutom.

Jag kan plocka hem en kvinna med 3 komplimanger och 2 skratt om jag vill. Tar inte längre än ca 10 minuter senare så ligger hon naken i min säng. Hänt alldeles för många gånger tyvärr. Fast ja, nu behöver jag gå ner ca 10 kilo. Annars inga problem.

• Anonym (A)

Varför så otrevliga svar TS?

• Anonym (Förstår ej.)
    Anonym (A) skrev 2025-05-17 19:52:50 följande:

Varför så otrevliga svar TS?

För att de försöker skriva saker som inte överhuvudtaget stämmer. Är det konstigt att jag reagerar mot det ? Ska jag enbart lägga mig likt den blöta delen av grenen som flyter i vattnet för att bli accepterad och även motta påhopp, lögner och falska påståenden? Nej. Jag står upp för vem jag är och jag räknar med att bli behandlad tillbaka på riktiga grunder och inte genom falska påhopp.
  • Lynx123

Inget av det du skriver är konsekvent.

Du skriver att unga kvinnor attraheras av dig och nämner åldrsrna 14 och yngre. Sedan att du inte tror att de är intresserade.

Du skriver att kvinnor flyr och himlar med ögonen.

Du skriver att du är ödmjuk men sedan "Jag kan plocka hem en kvinna med 3 komplimanger och 2 skratt om jag vill. Tar inte längre än ca 10 minuter senare så ligger hon naken i min säng."

• Anonym (Luke)
    Anonym (Förstår ej.) skrev 2025-05-17 01:19:09 följande:
    Varför attraheras unga och äldre kvinnor av mig men ingen inom "rätt" åldersspann?

Alltså jag förstår verkligen inte detta. Tjejer som ser (vet ej ålder) men alldeles för unga ut samt kvinnor som är för gamla gillar mitt utseende. De båda olika generationerna söker kontakt med mig. Men de kvinnor som BORDE vilja söka kontakt med mig är totalt ointresserade. Där blir det himlande med ögonen och fly. Medan de andra 2 generationerna gärna vill stanna upp och prata och se vem man är. 

Vad är hela grejen? Jag förstår inte? Visserligen flyr jag själv de som ser för unga ut och för gamla. Men önskar ju få kontakt med någon inom en realistisk åldersspann. Men det är omöjligt. Jag duger alltså inte för de jag borde duga för. Men jag duger för de yngre samt de äldre. 

Vad är hela psykologi bakom egentligen? Menar, visst , äldre kan ha överseende osv. Men yngre de ser mig som spännande, medan de inom rätt åldersspann antingen ser mig som otillräcklig eller farlig (vad vet jag?) 

Blir galen på det här. 

För att de har högst marknadsvärde. 
  • Anonym (Nej nej nej)

🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Svar på tråden Varför attraheras unga och äldre kvinnor av mig men ingen inom "rätt" åldersspann?