Anonym (Man ventilerar sin frustration) skrev 2025-05-18 16:49:01 följande:
Dom vill ha medhåll, inget annat. På ett generellt plan är medhåll otroligt viktigt för kvinnor, vilket också är den större gruppen här på Familjeliv.
Man ser detta på fenomenet att om man inte får medhåll efter sin TS så är man beredd att göra en hel del tillägg hur eländig denna partner är. Så man tillslut får folk att tycka att hen är ett ärkesvin.
Det räcker nog för många. Medhåll och att få ventilera. Sen går man tillbaka till sitt riktiga liv igen och har det troligtvis helt ok med sin partner trots allt.
Man ventilerar sin frustration, hej :)Du har nog missförstått.
Jag pratar om självaste skribenterna "TS" som startar igång trådar som har gått till att klassas brottsliga, då dom har skruvat, manipulerat, bytt roller i sina handlingar vs motpart för att se bra ut, och rent av förtalat.
Sen kan det väll också ske på det sättet också, men jag pratar just om dessa sjuka idioter som sitter från ingenstans och konspirerar i tron om att dom ska skada? någon psykiska och emotionella hälsa.
Det är dom jä*vlarna vi syftar på, som ska få konsekvenser.
Anonym (Sune) skrev 2025-05-18 16:41:16 följande:
Det låter som du missförstått begreppet.
Hur kom du fram till det?
Jag tar nog för givet att alla vid det här laget vet vad vilka egenskaper en narcissist besitter, speciellt om man väljer att besöka tråden.
Men att smida ondskefull och manipulativt tvistad propaganda gentemot en denne som skribenten är i konflikt med för att få sig själv att se bra ut, (och det bakom kulisserna, på ett forum, i månader), är definitivt en egenskap som narcissisten besitter.
SPECIELLT om man ser vad och hur det skrevs i dessa trådar, då hade du förstått mig.
Dessa människor bör utrotas och bannas från samtliga sidor. Konsekvenser också . Ni får mer är gärna PM om ni har utsatts för detta.