• Anonym (Rumpkillen)

Poesi om hennes stora rumpa landade inte väl. Vad ska jag göra?

Vi tar det kort.

Jag är en så kallad rumpkille som älskar kvinnors rumpor, stora som små.

Sedan en tid tillbaka träffar jag en tjej som har jättestor rumpa, vilket jag naturligtvis tycker om men jag har ännu inte berättat om mina fascination för rumpor.

Nyligen fyllde hon 30 och jag skickade både blommor/blombud samt gratulationskort med posten.

I kortet skrev jag "Din rumpa är stor som en världsdel och nu vill jag åka jorden runt med mig"

Detta föll inte väl ut och skickade SMS och sa att jag är en jävla idiot som skriver något sådant.

Vad ska jag göra nu? Vill ju ha fortsatt kontakt.

• Svar på tråden Poesi om hennes stora rumpa landade inte väl. Vad ska jag göra?
  • Anonym (A)
    burleskburkläsk skrev 2025-05-26 06:21:08 följande:

För det första är det inte poesi...det är idioti så jag håller med kvinnan fullt ut!

Det är nog det sämsta som nånsin skrivits på ett sånt kort...det låter som du bara tänker på hennes rumpa och inte på henne...och eftersom hon inte känner till din fetisch blir det hela ännu dummare...som att du skickar blommor och hälsning till hennes rumpa.

Han kanske bara vill dejta rumpan.
  • Anonym (J)
    Anonym (Rumpkillen) skrev 2025-05-26 20:05:52 följande:
    Eller rumpfeber. Vill drunkna mellan hennes skinkor.
    Då fiser hon väl dig i ansiktet men det hade du kanske gillat 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Rumpkillen)
    Anonym (Sommaren25) skrev 2025-05-27 07:23:20 följande:
    Gör den att du är oförmögen att läsa och svara på frågor?
    Tänker så mycket på rumpor att jag emellanåt blir paralyserad och oförmägen att göra något annat.
  • Anonym (?)
    Anonym (Rumpkillen) skrev 2025-05-27 21:37:26 följande:
    Tänker så mycket på rumpor att jag emellanåt blir paralyserad och oförmägen att göra något annat.
    Du förstår verkligen inte hur orimlig du är?
    Vad får dig att skriva liknande trådar gång på gång på gång.
    Ska någon bli intresserad, kåt, eller hålla med dig?
    I den normala världen är du i bästa fall - udda.
    Annars sjuk!
    Sök dig till något forum för rump-fixering.
  • Anonym (A)
    Anonym (Rumpkillen) skrev 2025-05-27 21:37:26 följande:
    Fixering vid nåt är inte bra oavsett vad, kanske finns det hjälp att få.
  • Anonym (R)

Tråden hör hemma i Sandlådan. Har anmält att den bör flyttas dit eller tas bort. 

• Anonym (?)
    Anonym (R) skrev 2025-05-27 21:53:41 följande:

Tråden hör hemma i Sandlådan. Har anmält att den bör flyttas dit eller tas bort. 

Tack!
  • Anonym (noid)
    Anonym (A) skrev 2025-05-27 21:50:47 följande:
    Fixering vid nåt är inte bra oavsett vad, kanske finns det hjälp att få.
    Håller verkligen med och är också tacksam över att både du och TS använder den sanningsenliga benämningen på TS problem - fixering. 

De flesta män (det är nästan alltid män) väljer istället att lura sig själva i att försköna sina osunda fixeringar och omskriva dessa med tjusiga franska ord som "fetisch", när det egentligen rör sig om något som är allt annat än tjusigt. 
  • Anonym (?)
    Anonym (noid) skrev 2025-05-27 23:08:36 följande:
    Håller verkligen med och är också tacksam över att både du och TS använder den sanningsenliga benämningen på TS problem - fixering. 

De flesta män (det är nästan alltid män) väljer istället att lura sig själva i att försköna sina osunda fixeringar och omskriva dessa med tjusiga franska ord som "fetisch", när det egentligen rör sig om något som är allt annat än tjusigt. 
    Ingen kommer att nå fram till den sjuka hjärna som skriver "poesi" till en röv!
  • Anonym (Rumpkillen)
    Anonym (?) skrev 2025-05-27 23:24:05 följande:
    Ingen kommer att nå fram till den sjuka hjärna som skriver "poesi" till en röv!
    Inte till en röv utan om en röv. Annars blir det ju aom att "Pratade med Jesus idag".
    Storra rumpor får mig att må toppen, en kåt känsla fortplantar sig i kroppen
  • Anonym (?)
    Anonym (Rumpkillen) skrev 2025-05-27 23:30:13 följande:
    Inte till en röv utan om en röv. Annars blir det ju aom att "Pratade med Jesus idag".
    Storra rumpor får mig att må toppen, en kåt känsla fortplantar sig i kroppen
    Tröttnat på detta trams och tråden är anmäld!
  • Anonym (Rumpkillen)
    Anonym (?) skrev 2025-05-27 23:33:09 följande:
    Tröttnat på detta trams och tråden är anmäld!
    Anmäld för vad? Poesi och humor?
  • Moderator
    Tråden flyttad till Sandlådan
  • Anonym (Rumpkillen)

Sandlåda? Är seriös med mitt intresse för rumpor.

• Anonym (Rumpkillen)

Måste väl vara fler än jag som är "rumpkillar"?

• Anonym (A)
    Moderator skrev 2025-05-28 05:27:36 följande:
    Tråden flyttad till Sandlådan
    Där den hör hemma.
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Rumpkillen) skrev 2025-06-03 23:27:11 följande:

Måste väl vara fler än jag som är "rumpkillar"?

Jag älskar mulliga gungande rumpor hos kvinnor. Men jag måste inte starta löjliga trådar om det och bara upprepa samma sak om och om igen.
  • Anonym (Rumpkillen)
    Anonym (Kalle) skrev 2025-06-04 13:34:42 följande:
    Poesi om hennes stora rumpa landade inte väl. Vad ska jag göra?Jag älskar mulliga gungande rumpor hos kvinnor. Men jag måste inte starta löjliga trådar om det och bara upprepa samma sak om och om igen.
    Rumpbroder, du förstår hur der är att vara rumpkille. Tack.
  • Anonym (skoj?)

Om hon har komplex att hennes rumpa är för stor så faller naturligtvis inte en sån kommentar i god jord. 

Nu låter detta mest som ett skämt, för man borde väl förstå att ingen kvinna man nyligen lärt känna uppskattar skämt om kroppsdelar man kan ha komplex över?

I ett längre förhållande kan man skämta lite mer, men tänk på att många människor (kvinnor som män) är kroppsfixerade.

Svar på tråden Poesi om hennes stora rumpa landade inte väl. Vad ska jag göra?