• Linguistic

Har det på film, men är det mitt fel?

Hej Familjeliv, 
    Det är så att jag och min fru har varit tillsammans nu i 20år.
    Vi har gjort lite småsaker så som att ha Trekant.
    Men jag har alltid löst vem som ska komma till oss etc.
    Men senaste mannen som va här, han hade ett jävla paket, men utseendet va inte lika fint så att säga.
    Men till problemet.
    Jag skulle ut en snabbis med hunden, vilket tog mig 5min kanske.
    Dem visste vad jag skulle göra, men vad dem inte visste va att jag spelade in allt via datorn.
    Vi har en regel, vilket är inget hånglade det gör bara jag och min fru.
    Men när jag kom hem efter rundan, så ahh vi gjorde det vi gjorde. Mannen gick hem, jag satte mig vid datorn och skulle kolla videon. Till min chock så hånglar dem väldigt grovt innan hon skulle göra nått med honom. Det har gått 3veckor nu, hon har inte träffat denna mannen eller något efter det vi gjorde, men jag ser klart och tydligt att dem hånglar. Men när jag frågade min fru vad som gjordes den stunden jag va borta, så har hon fortfarande inte sagt att hon har hånglat och skulle aldrig få för sig att göra det med någon annan än mig

Va hon otrogen eller mitt egna fel?
  • Svar på tråden Har det på film, men är det mitt fel?
  • Anonym (M)

Ja, hon ljög för dig. Ja, du gör fel som spelar in. Jag tycker ditt fel är värre än hennes. 

• Linguistic
    Anonym (M) skrev 2025-05-19 15:05:44 följande:

Ja, hon ljög för dig. Ja, du gör fel som spelar in. Jag tycker ditt fel är värre än hennes. 

Hade jag aldrig filmat så hade jag aldrig fått veta heller.
    Jag har skickat videon till henne, men redigerat bort det viktiga. Så det ser ju bara ut som om att jag satte mig vid datorn och startade filmningen.
    Så dem var medvetna om att det spelades in
  • Anonym (Bagarn)

Ger man sig in i den världen när man bjuder in fler i sovrummet så kan man inte vara svartsjuk och att sätta upp omöjliga regler och sen bädda för att dem ska brytas och spelas in det då får man skylla sig själv.

Svar på tråden Har det på film, men är det mitt fel?