Min pojkvän vill inte ha sex längre
Jag (23) och min pojkvän (25) har varit tillsammans sen i januari, men känt varandra i snart ett år. Min pojkvän är i slutskedet av sin femåriga utbildning, och jag studerar även jag på samma universitet. Detta är min första mer vuxna relation där vi träffat och spenderat mycket tid med varandras familjer, planerat och bokat resor framöver, snackat om att flytta ihop osvosv
Hur som, i början av vår relation var vi likt klyschan lyder - som två kaniner. Vi kunde inte hålla händerna från varandra och hade sex säkert sju gånger i veckan. Nu, fyra månader senare har det minskat till max en gång i veckan, vad har hänt, tänk om han inte är attraherad av mig längre?
En faktor kan ju säkert vara hans examen som kommer snart och stress med jobbletande m.m, men vi brukar ändå kunna ligga i sängen och kyssas och smeka varandra, utan att gå hela vägen. Jag har och har alltid haft, en väldigt hög sexlust och låg mer när jag var singel än vad jag gör just nu. Vi har det superbra i övrigt och bra kommunikation osv, och anledningen till att jag inte tar upp detta med honom är ju för att jag verkligen inte vill pressa honom till något han inte vill, försöker bara förstå! Man har ju hört att gifta par, folk med barn eller bara folk som varit tillsammans jättelänge, kan gå veckor eller månader utan att ha sex, men vi bör väll egentligen fortfarande vara i den "ligger hela tiden" fasen, eller?