• Anonym (Anonym05)

Orolig över penisstorlek – 12,5 cm, nån med liknande erfarenhet?

Hej!

Jag är en kille på 19 år (oskuld!) och har funderat mycket på det här med storlek. Min eregerade penis är cirka 12,5 cm lång och jag kan inte låta bli att oroa mig för att det kanske inte räcker till eller att tjejer skulle tycka det är för litet.

Jag vet att storlek inte är allt, men det är lätt att fastna i tankar när man jämför med vad man ser i media eller hör från andra.

Finns det någon här som har liknande storlek och kan dela med sig av sina erfarenheter? Hur har det funkat i relationer, och har det varit ett problem nån gång?

Tack för att ni tar er tid att svara!

• Svar på tråden Orolig över penisstorlek – 12,5 cm, nån med liknande erfarenhet?
  • Anonym (Snitt)

Hur mäter du? Bone-pressed? Genomsnittligt stånd i världen, bone-pressed, är 13,1 cm. 12,5 är i princip samma. Är hon på jakt efter en stor blir hon kanske inte så imponerad, men i andra fall räcker den fint. Se till att du blir av med oskulden med någon du verkligen tycker om, där relationen inte bara bygger på vad du har i kalsongerna. Sex är bäst i en trogen och trygg relation, enligt mig. Och sex är också något man blir bättre och bättre på tillsammans. Penetration är bara en liten del av vad sex är. 

• StofyStuffer

My man, du måste ta itu med din oro så fort som möjligt, annars kommer det troligen leda till långvarig törn på ditt självförtroende. Som nämnt ovan så är sex mer än penetration, så smek henne, nafsa lite, let her ride your face och titta efter tecken på att du gör rätt för att ge henne njutning. Det löser sig ska du se. 

Svar på tråden Orolig över penisstorlek – 12,5 cm, nån med liknande erfarenhet?